دیدبان

سولاری: وینیسیوس ستاره رئال خواهد شد

سولاری: وینیسیوس ستاره رئال خواهد شد
دیدبان؛ اولین حضور سولاری روی نیمکت تیم رئال برای او خوش یمن بود و یک پیروزی پرگل برای کهکشانی ها به دست آمد. آسنسیو، کریستو، اودریوسولا و بنزما زنندگان گل رئال بودند تا از حالا صعود این تیم به یک هشتم نهایی کوپا دل ری مسجل شده باشد.
سولاری که فعلا مربی موقت رئال است، در پایان بازی گفت:« تیم با شادابی، انگیزه و تعهد بالایی بازی کرد. دیدار ساده ای نبود و طوری بازی کردیم که انتظار داشتم. ملیا از جلو به شدت ما را پرس می کرد و زمین بازی هم به دلیل بارندگی خیس و سنگین بود. باید از کسب این پیروزی بسیار راضی و خوشحال باشیم.»
وینیسیوس:« امشب همه دیدند که او شایسته حضور در بازی های رئال در لالیگاست و همین شنبه هم می تواند به میدان برود. امشب از ابتدا بازی کرد و برای او خوشحالم.
وینی تنها 18 سال دارد و بسیار جوان است. او به کشوری جدید آمده و با سبک جدیدی از فوتبال آشنا شده است. باید به او زمان داد چرا که به تدریج پیشرفت خواهد کرد. او می تواند به ستاره رئال تبدیل شود و امشب همه شما استعداد بالای او را دیدید. وینی باید چیزهای بیشتری یاد بگیرد و بالغ تر شود. از او بسیار راضی هستم. همچنین از آسنسیو، سبایوس و لوکاس.»
راموس:« او کاپیتان ما و بازیکنی بسیار مهم است. سرخیو پس از شکست در ال کلاسیکو، علاقه ای به استراحت نداشت و مشتاق بود امشب به میدان برود. او در لحظات سخت، مثل یک کاپیتان خودش را نشان می دهد. به خاطر این شور و انگیزه سرخیو، بسیار خوشحالم. بازیکنانی مثل او به تیم شخصیت می دهند.»

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟