دیدبان

رشیدپور:کاش عادل روی اختلاف ها تاکید نمی‌کرد

رشیدپور:کاش عادل روی اختلاف ها تاکید نمی‌کرد
دیدبان؛ پس از خروج برنامه نود از کنتداکتور پخش شبکه سوم سیما در دو هفته پیاپی، حرف و حدیث های فراوانی در رابطه با ادامه ساخت و پخش این برنامه و همینطور تهیه کننده و مجری آن به گوش می رسید تا اینکه رضا رشیدپور با دعوت از عادل فردوسی پور و علی فروغی(مدیر شبکه سوم سیما) برنامه حالا خورشید را روی آنتن فرستاد.
پس از چند ساعت و اجرای این برنامه، رضا رشیدپور در صفحه اجتماعی خود به توضیح درباره این قسمت از برنامه حالا خورشید و انگیزه دعوت از این دو مهمان به ارائه توضیحاتی پرداخت. او در صفحه اجتماعی خود نوشت:
برنامه نود و عادل فردوسی‌پور عزیز و مخاطبان گرانمایه‌اش آنقدر برایم اهمیت داشت که تمام اندک توانم را به کار بگیرم تا این ماجرا به خوبی تمام شود. علیرغم اینکه دوشنبه شب مشغول ضبط یک بخش جدید برای برنامه بودم و متوجه پخش نشدن نود نشدم اما پس از اطلاع در اولین ساعات بامداد با جناب فروغی تماس گرفتم و به ایشان عرض کردم که شفاف سازی کنند و توقع نداشته باشند که حالاخورشید وارد موضع گیری یک طرفه در حمایت از تصمیم شبکه بشود. در گفتگوی امروز هم تلاش کردم که سوتفاهم بوجود آمده به نحو مناسبی حل شود.
مدیر محترم شبکه هم اعلام کردند که نود ادامه پیدا می کند و خوشبختانه اصرار من برای پخش ویژه برنامه نود برای بازی پرسپولیس و قبل از شنبه آینده را هم پذیرفتند. چون بنا بود به دلیل تقارن با عزاداری اربعین این هفته هم نود نداشته باشیم. ای کاش عادل هم در پایان به اختلاف ها و سوتفاهم ها تاکید نمی کرد. به نظرم اشتباه بود. به هر حال من تلاشم را کردم.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟