دیدبان

کانتونا: مورینیو به درد منچستریونایتد نمی‌خورد

کانتونا: مورینیو به درد منچستریونایتد نمی‌خورد
دیدبان؛ اسطوره منچستریونایتد بار دیگر از سرمربی این تیم انتقاد کرده است. 
اریک کانتونا که همچنان محبوبیت زیادی میان هواداران منچستریونایتد دارد در جدیدترین اظهارات خودش بار دیگر تاکید کرده ژوزه مورینیو مربی مناسبی برای این تیم نیست و یکی از بازیکنان پیشین تیم باید روی نیمکت مربیگری بنشیند. 
کانتونا به نقل از espn گفته:
مورینیو مربی مناسبی برای یونایتد نیست. مسسله سبک بازی تیم است. هر تیمی ممکن است ببازد اما باید ریسک هم بکند. یونایتد در خانه مقابل یوونتوس باخت و تیم حریف ۷۰ درصد مالکیت توپ را هم داشت. چنین چیزی در زمان فرگوسن رخ نمی داد. از اینکه منچسترسیتی فوتبال شگفت انگیزی بازی می کند زجر می کشم. فکر می کنم یونایتد در جذب بازیکنان نسل جدید به مشکل خورده است. این بازیکنان سبک بازی تیمی مثل منچسترسیتی را بیشتر می پسندند. نمی توانیم این را قبول کنیم. 
زیدان پیش از رئال مربیگری نکرده بود اما آن ها به او فرصت دادند. این اتفاق برای گواردیولا و کونته هم رخ داد. آن ها به بازیکنان پیشین خود فرصت دادند و موفق شدند. منچستریونایتد هنوز به کسی که باشگاه را از درون می شناسد و با فلسفه باشگاه آشنا است فرصت نداده است. امیدوارم مردم فکر نکنند که این را به خاطر اینکه خودم می خواهم مربی شوم می گویم. این حقیقت است. گیگز و یا کسی مثل او می تواند گزینه خوبی باشد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟