دیدبان

الکسیس سانچس به پاری‌سن‌ژرمن:​​​​​​​ من را نجات بدهید

الکسیس سانچس به پاری‌سن‌ژرمن:​​​​​​​ من را نجات بدهید
دیدبان؛ سانچس که ژانویه سال 2018 از آرسنال به منچستریونایتد پیوست در این تیم روزهای پرفروغی نداشته و گزارش‌هایی که اخیراً در رسانه‌های انگلیس منتشر شده هم حکایت از بروز اختلافاتی میان او و سرمربی‌اش ژوزه مورینیو داشته است. این بازیکن 29 ساله به دلیل همین اختلافات جایگاهش در ترکیب اصلی منچستریونایتد را از دست داده است و مورینیو هم علناً‌ از وضعیت او انتقاد کرده است.
در همین حال نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که مدیربرنامه‌های سانچس به اطلاع مشتریان احتمالی او رسانده که او می‌خواهد اولدترافورد را در پنجره بعدی نقل و انتقالات ترک کند. با این حال برای انتقال سانچس از من‌یونایتد یک مشکل بزرگ وجود دارد که آن حقوق هنگفت او است.
سانچس در حال حاضر هفته‌ای 500 هزار پوند حقوق می‌گیرد. علاوه بر این منچستریونایتد هم قطعاً با رقمی پایین حاضر به فروش بازیکن سابق آرسنال نخواهد شد؛ بازیکنی که برای جذب وی از توپچی‌ها نه تنها هنریک مخیتاریان را به شمال لندن فرستاد بلکه رقمی هم به‌عنوان مابه‌التفاوت قیمت دو بازیکن پرداخت کرد.
با این حال گویا مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار هستند که بتوانند نظر شیاطین سرخ را برای فروش سانچس جلب کنند و این در حالی است که خط حمله این تیم در حال حاضر ستاره‌هایی مانند نیمار، امباپه و کاوانی دارد. آنها پیش از این هم مشتری سانچس بودند اما موفق به جذب وی نشدند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟