دیدبان

کالدرون: جدایی رونالدو و زیدان تقصیر پرز بود

کالدرون: جدایی رونالدو و زیدان تقصیر پرز بود
دیدبان؛ کالدرون که در فاصله‌ی سالهای 2006 تا 2009 ریاست رئال را به عهده داشته مدعی شد که فروش رونالدو از طرف رئال اشتباه بزرگی بوده. او فلورنتینو پرز رئیس فعلی باشگاه را در این مورد مقصر دانست و گفت:" رونالدو از روز اول با پرز مشکل داشت. چون بازیکنی نبود که توسط او به باشگاه آمده باشد. من در آخرین سال حضورم در باشگاه ترتیب انتقال او از منچستریونایتد را دادم. اگر انتقال به زمان پرز موکول می‌شد او این کار را نمی‌کرد چون انتقال رونالدو توسط من انجام شده بود و نه توسط او".
کالدرون معتقد است نیمار هم در فرار کردن رونالدو از مادرید نقش داشته است. کالدرون گفت:" پرز آنقدر به جذب نیمار علاقه داشت که حاضر بود برای به خدمت گرفتن او به پاری سن ژرمن 350 میلیون یورو بپردازد، یعنی چیزی در حدود دو برابر قیمت رونالدو. در نتیجه رونالدو که از این شرایط ناراحت شده بود تصمیم گرفت نشان بدهد که کم اهمیت دانستن او برای رئیس رئال چقدر اشتباه است. رونالدو نمی‌خواست در تیمی بماند که رئیسش او را در درجه‌ی دوم اهمیت می‌داند و حاضر است برای جذب ستاره‌ای دیگر مثل نیمار دو برابر او هزینه کند".
کالدرون حتی پرز را در مورد استعفای زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مقصر می‌داند. کالدرون در این باره گفت:" زیدان هم در نهایت دیگر نتوانست ادامه بدهد و تسلیم شد. او هر کاری می‌کرد نمی‌توانست تصمیمات رئیس باشگاه را تغییر دهد. تا آنجا که من می‌دانم در دوران سرمربی‌گری زیدان 5 بازیکن به رئال اضافه شده بودند که زیدان آنها را نمی‌خواست. برای مثال زیدان معتقد بود که باشگاه هیچ نیازی به جذب یک دروازه‌بان جدید ندارد. یا مثلاً زیدان نمی‌خواست کریستیانو باشگاه را ترک کند".

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟