دیدبان

سپاهان امیر هر زور مدعی تر از روز قبل

سپاهان امیر هر زور مدعی تر از روز قبل
دیدبان؛ بعد از سه فصل کابوس وار بار دیگر طرفداران سپاهان شاهد تیمی هستند که همچون سال های طلایی در قامت یک مدعی قهرمانی به مصاف رقبا می رود و روندی شکست ناپذیر در پیش گرفته است.
10 هفته بدون شکست از سپاهان تیمی ساخته در حد مدعی اول قهرمانی، تیمی که هر روز مدعی تر از روز قبل نشان می دهد و درست با سبک و سیاق مردی مثل امیر قلعه نویی پله های پیشرفت را طی می کند تا به هدفی که از روز اول ترسیم کرده، برسد.
سپاهان مقابل استقلال در روزی که شروع خوبی نداشت، پایانی خوش و دل انگیز رقم زد تا ششمین برد این فصل را در پایتخت جشن بگیرد. این نتیجه باعث شد تا سپاهان امیر فرمول قهرمانی در رقابت هایی مثل لیگ برتر را تا به اینجای رقابت که یک سوم بازی ها پشت سر گذاشته شده است به خوبی اجرا شود تا قلعه نویی به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ برتر در مسیر رسیدن به جامی دیگر قرار بگیرد.
زردپوشان نصف جهان که سه فصل کابوس وار را در لیگ برتر تجربه کردند و در لیگ هفدهم با خوش شانسی و ایستادن در پله چهاردهم جدول از سقوط نجات یافتند حالا چند ماه بعد از آن تراژدی توانستند با چهره ای متفاوت دوباره طرفداران پرشمار خود در نصف جهان را برای سر دادن شعار همیشگی "ما سپاهانیم حالا حالا قهرمان" ترغیب کنند چون این تیم می تواند رویای آنها برای رسیدن به ششمین قهرمانی را به واقعیت تبدیل کند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟