دیدبان

باخت آنقدر سنگین است که حرفی برای گفتن نمی‌ماند

باخت آنقدر سنگین است که حرفی برای گفتن نمی‌ماند
دیدبان؛ سیمئونه بعد از پایان بازی در حالیکه یکی از سنگین‌ترین شکست‌های اخیر تیمش رقم خورده بود در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:" نتیجه هیچ حرفی برای توجیه باقی نمی‌گذارد. باید به حریف‌مان تبریک بگوییم. آنها فوتبالی سریع و هجومی بازی کردند. یک فوتبال بسیار پربازده و دینامیک. برای برتری در یک بازی مهمترین عامل استفاده‌ی سریع از مالکیت توپ است و بازیکنان دورتموند در این بازی، این را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. این تیم در حال حاضر عالی کار می‌کند و تماشای بازی‌هایش واقعاً لذت‌بخش است".
سیمئونه در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" حتی اگر بخواهیم بگوییم که نیمه‌ی اول یک نیمه‌ی برابر بود و حتی ما در اواخر این نیمه می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، ولی نتیجه آنقدر قاطع است که هیچکدام از این حرفها فایده‌ای ندارد. ما 4-0 باختیم. پس این حرفها چه فایده‌ای دارد ؟ ولی من در این بازی نکات مثبت زیادی هم دیدم".
سیمئونه از وقتی که در دسامبر 2011 سکان هدایت اتلتیکو مادرید را به دست گرفته تا امروز هیچگاه در مقابل حریفان با چنین اختلافی شکست نخورده بود.
اتلتیکو مادرید که در دو بازی قبلی خود در فصل جاری چمپیونزلیگ، موناکو را در خانه‌ی خودش شکست داده و کلوب بروخه را در مادرید با شکست بدرقه کرده، هنوز هم می‌تواند به مرحله‌ی بعدی این رقابتها صعود کند. ولی شاگردان سیمئونه برای صعود باید روز ششم نوامبر در خانه‌ی خود از دورتموند انتقام بگیرند و تنها در این صورت است که می‌تواند برای صعود از این گروه به عنوان تیم اول شانس داشته باشد. سیمئونه در مصاحبه‌اش به چمپیونزلیگ پارسال و حذف اتلتیکو از آن و راهیابی به لیگ اروپا اشاره کرد و گفت مهم فقط رسیدن به مرحله‌ی بعدی است و اول یا دوم شدن در گروه اهمیت چندانی برای او نخواهد داشت.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟