دیدبان

والورده: شرایط رئال بحرانی است اما خطرناک هستند

والورده: شرایط رئال بحرانی است اما خطرناک هستند
دیدبان؛ بارسا بعد از پیروزی 4-2 مقابل سویا که آنها را به صدر جدول لالیگا برگرداند، شب گذشته هم با گل های رافینیا و یوردی آلبا مقابل اینتر پیروز شد. آبی و اناری ها در دیدار بعدی باید به مصاف رئال مادرید بروند و والورده معتقد است علی رغم شرایط بحرانی تیم خولن لوپتگی، کهکشانی ها حریف خطرناکی خواهند بود.
او به خبرنگاران گفت:" رئال مادرید می تواند خطرناک تر هم باشد. آنها برای بازی به اینجا می آیند و هرچند در شرایط بحرانی مقابل ما قرار می گیرند، اما می خواهند قدرت شان را نشان بدهند زیرا بازیکنان فوق العاده ای دارند. ما باید دیدار مقابل اینتر را فراموش کنیم. من به این شرایط اعتمادی ندارم."
لیونل مسی به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل سویا، برای چند هفته از میادین دور خواهد بود و در دیدار مقابل اینتر هم رافینیا به جای او به میدان رفت و توانست دروازه تیم سابقش را باز کند.
والورده هم مطمئن است که تیمش می تواند به خوبی جای خالی کاپیتانش را پر کند:" ما به غیبت مسی پاسخ خوبی دادیم. خیلی ها منتظر بودند که ببینند ما چطور به غیبت او واکنش نشان می دهیم.
این چیزی بود که در ذهن همه بود و در اطراف تیم دیده می شد اما ما پاسخ خوبی دادیم. ما همیشه مثل یک تیم بازی می کنیم و یک سبک بازی مشخص و قابل تشخیص داریم؛ البته درست است که مسی یک درخشش استثنایی به تیم می دهد.
اگر او اینجا نیست، ما جانشینی برای او داریم. ما امروز تصمیم درستی گرفتیم اما امیدواریم که خیلی زود برگردد. همه ما غیبت او را احساس می کنیم."
در دقایق پایانی دیدار دیشب، تعویض آرتور ملو با آرتورو ویدال، با واکنش هواداران بارسا روبرو شد و آنها از ورود ستاره شیلیایی به زمین ابراز نارضایتی کردند.
والورده در این مورد گفت:" من کسی هستم که بازیکنان را بهتر از همه می شناسم. حجم عضلات آرتور کم است و با هفته ای که در پیش داریم، ترجیح دادم در مورد او ریسک کنم. اما تنها من این را می دانم."

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟