دیدبان

بسته حمایتی دولت نهایی شد

بسته حمایتی دولت نهایی شد
دیدبان؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، امروز در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، با اشاره به نهایی شدن بسته حمایتی دولت اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم با مشکلات اقتصادی طبقه ای که در اثر گرانی های اخیر روی زندگی آنها فشار وارد شد همراهی کنیم، با همه ابزارهای خود برنامه‌ریزی های زیادی را انجام داده‌ایم.
وی افزود: امروز در جلسه هیئت دولت، تمام ابعاد بسته حمایتی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد؛ امیدواریم کمیته ای که مسئول این کار است و وزارت کار که مسئولیت اجرای نهایی آن را به عهده دارد، بعد از اینکه تمام مراحل آن انجام شد، بتوانند ریز این طرح را خدمت مردم ارائه کنند.
رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس موفق به اخذ رای اعتماد خواهند شد یا خیر، گفت: کاری که در ریاست جمهوری انجام شد و مطالعاتی که شخص آقای رئیس جمهور انجام داد،  تلاش بر این بود که در شرایط موجود کشور و با وجود همه مشکلاتی که داریم، بهترین ها انتخاب شوند.
وی افزود: خوشبختانه وزرای پیشنهادی از روزی که معرفی شده اند تا امروز، جلسات متعددی با نمایندگان مجلس داشته اند و برنامه خود را ارائه داده‌اند؛ امیدواریم مجلس به هر ۴ وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهد.
وی در ادامه افزود: مطبوعات از صحبت آقای جهانگیری استفاده کرده و جفا کردند. اینکه من بگویم در آینده کسی استعفا نمی دهد درست نیست اما استعفای آقای شریعتمدارای در هفته گذشته درست نبود بلکه ایشان بخاطر شرایط جابجایی باید استعفا می داد
واعظی در ادامه تصریح کرد: آقای ربیعی به بنده در دفتر رییس جمهور کمک می کند تا ارتباط رییس جمهور با اقشار مختلف و دانشگاهیان بیشتر شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن