دیدبان

جریمه 24.5 هزار دلاری استقلال از سوی AFC

جریمه 24.5 هزار دلاری استقلال از سوی AFC
دیدبان؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را به دلیل اتفاقات دیدار با السد قطر به شدت جریمه کرد.
پرتاب اشیا به سمت داور مسابقه در پایان این دیدار شدید ترین جریمه باشگاه استقلال را شامل می شود. در پایان مسابقه یکی از هواداران استقلال اقدام به پرتاب فندک به صورت داور مسابقه کرد که این موضوع با گزارش داور همراه شد و استقلالی ها به این دلیل 13 هزار و 500 دلار جریمه شدند.
10 هزار دلار جریمه بعدی استقلالی ها اما شاید عجیب ترین جریمه این تیم باشد؛ بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال آسیا همه تیم ها باید برنامه تمرینات خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنند که البته برای تیم های ایرانی با توجه به برنامه ریزی لیگ برتر و دیگر مشکلات، موضوعی شدنی نیست. مسئولان فدراسیون فوتبال آسیا اما بر اساس برنامه ریزی اعلام شده از سوی استقلال برای انجام تست دوپینگ در تمرین این تیم حاضر شدند اما در زمان اعلام شده تمرین استقلال تعطیل بود تا به این ترتیب 10 هزار دلار جریمه برای استقلال در نظر گرفته شود.
ناراحتی و دلخوری استقلالی ها در پایان مسابقه با السد نیز باعث شد تا این تیم هزار دلار جریمه شود. بازیکنان استقلال بر اساس مقررات باید با بازیکنان السد دست می دادند اما به دلیل خود داری از این کار و مراجعه سریع به رختکن، هزار دلار جریمه شدند.
در نهایت جریمه استقلالی ها 24هزار و 500 دلار است که از محل درآمدهای این باشگاه در فدراسیون فوتبال آسیا کسر می شود.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟