دیدبان

فریرا: بیرانوند در کلاس جهانی است

فریرا: بیرانوند در کلاس جهانی است
دیدبان؛ اسوالدو فریرا سرمربی تیم السد قطر پس از کسب نتیجه تساوی برابر پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس مطبوعانی شرکت کرد و گفت:
من به بازیکنانم تبریک می گویم. خوشحال هستم که چنین تیمی دارم. در بازی رفت با یک پنالتی احمقانه باختیم. در بازی امروز هم بهتر از آنها بودیم. پرسپولیس طوری بازی کرد که دوست داشت. به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه بان پرسپولیس بود. برای پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم قهرمان آسیا شود.
وی در خصوص رویارویی با پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و قدرت هر کدام از این تیم ها افزود: من درباره بازی امشب فقط صحبت می کنم. درباره تیم های داخلی ایران صحبت نمی کنم. من باید بگویم بازی سختی داشتیم. اتمسفر سختی در ورزشگاه آزادی حاکم بود. ما باید می بردیم و هیچ راه دیگری نداشتیم.
سرمربی السد درباره سوال عجیب یکی از خبرنگاران درباره اینکه بهتر نیست قطر به جای آوردن بازیکن پا به سن گذاشته ای همچون ژاوی روی سرمایه های مردمی کار کند اظهار داشت: ایران و قطر دو کشور با وضعیت های مختلفی هستند. تفاوت های زیادی بین دو کشور است. قطر کشوری کوچک با بازیکنان کم است اما ایران کشوری بزرگ با بازیکنان زیاد است. هر بازیکنی آرزو دارد در این ورزشگاه کار کند.
فریرا درباره اینکه مهاجمان السد امروز ضعیف کار کردند خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم 10 بازیکن داخل دروازه بگذاریم که مراقب باشند. باید بگویم واقعا گلر پرسپولیس در سطح جهانی است. در هر دو بازی نمی توانیم بگوییم دروازه بان پرسپولیس کاری نکرده است. او کارش خیلی خوب بود. دروازه تیمش را نجات داد و این تمام کاری بود که شد. او خیلی خوب بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازیکنان محشر است که چنین طرفدارانی را داشته باشند. امیدوارم این تیم در فینال هم موفق شود.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟