دیدبان

AFC: مصاف پرسپولیس - السد؛ در ترسناک‌ترین ورزشگاه قاره کهن

AFC: مصاف پرسپولیس - السد؛ در ترسناک‌ترین ورزشگاه قاره کهن
دیدبان؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه آزادی را ترسناک‌ترین ورزشگاه قاره آسیا خواند.
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه دیدار روز سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت‌وگویی از گابی، بازیکن باتجربه نماینده قطر منتشر کرد.
AFC نوشت: السد نه تنها باید نوار پیروزی‌های پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیای امسال در ورزشگاه آزادی پاره کند، بلکه باید در ترسناک‌ترین زمین آسیا به پیروزی برسد.
گابی اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل رقیب همشهری پرسپولیس یعنی استقلال انجام داد. جایی که السد قطر مقابل استقلال به پیروزی ۳ بر یک رسید تا پس از الاهلی امارات که در سال ۲۰۱۵ نفت تهران را شکست داد، اولین تیم قاره باشد که در ورزشگاه آزادی به پیروزی می‌رسد.
گابی درباره بازی در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این ورزشگاه مشابه بزرگترین ورزشگاه‌های اروپاست و جو خیلی پرشوری دارد. حقیقت این است که فوتبالیست‌های امروز باید خودشان را برای بزرگترین اتفاقات آماده کنند و این، یکی از آنهاست. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با السد برای من و باشگاه تاریخی خواهد بود و اگر این اتفاق رخ دهد، لحظه ویژه‌ای رقم می‌خورد. در فوتبال شما همیشه زیباترین لحظات را به یاد می‌آورید. امیدوارم بتوانیم به این مهم برسیم.
او ادامه داد: ژاوی بازیکن کلیدی در انتقال من به السد بود. او با من تماس گرفت و گفت که السد باشگاه بزرگی است و برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند. قهرمانی در آسیا نه تنها برای باشگاه السد، بلکه برای کل کشور مهم است. به همین خاطر من اینجا هستم. همه در اینجا واقعاً عالی هستند و می‌خواهند به سختی کار کنند. خوشحالم که اینجا هستم و با تجربه خود به تیم کمک می‌کنم.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟