دیدبان

جلسه رای اعتماد شنبه آینده برگزار می‌شود

جلسه رای اعتماد شنبه آینده برگزار می‌شود
دیدبان؛ عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی شنبه آینده برگزار می شود.
اکبر رنجبرزاده در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این جلسه روز شنبه پنجم آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر تشکیل می شود.
وی افزود: مدت بررسی صلاحیت به هر وزیر پیشنهادی یک ساعت و نیم است که مجموعا سه ساعت صبح و سه ساعت بعداز ظهر وقت مجلس را جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی به خود اختصاص می‌دهد.
عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: خانه ملت هفته آینده فقط روزهای شنبه و یکشنبه جلسه علنی دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری امروز در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، محمد اسلامی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، فرهاد دژپسند را به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.
طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از زمان معرفی وزیران پیشنهادی ، مجلس 10 روز برای بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی فرصت دارد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن