دیدبان

روایت دبیرکل موتلفه از پشت پرده نامه‌های کروبی

روایت دبیرکل موتلفه از پشت پرده نامه‌های کروبی
دیدبان؛ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی پشت‌پرده نامه‌های اخیر کروبی را یک جریان خاص دانست و تاکید کرد: نویسنده این نامه‌ها شخص کروبی نیست بلکه جریان پشتیبان اوست.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی در حزب موتلفه برای همه فصل الخطاب بود، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های آن مرحوم تداوم کار حزب موتلفه اسلامی بود. ما اگر می‌خواهیم مسیر مرحوم عسگراولادی را طی کنیم باید آبرومندانه و مقتدرانه تشکیلات حزب موتلفه اسلامی را حفظ کنیم. من معتقدم کار برای حزب موتلفه مقدس است و همان اعتقادی که در مورد نظام جمهوری اسلامی دارم، برای حزب موتلفه اسلامی نیز دارم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف امروز ما حفظ انسجام بیشتر نسبت به دوران مرحوم عسگراولادی است. ما باید در مقابل هرگونه عاملی که به این انسجام ضربه می‌زند بایستیم زیرا دشمنان قسم خورده جدی داریم.
حبیبی گفت: برخی از مخالفین و رقبای ما پس از رحلت مرحوم عسگراولادی گفتند با درگذشت عسگراولادی، موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری در حالت احتضار قرار گرفته‌اند اما خوابی که آنها برای ما دیدند هیچگاه تعبیر نشد و تا زمانی که ما شایستگی‌های خود را حفظ کنیم نیز تعبیر نخواهد شد.
وی با تاکید براینکه ما باید نظر حزب موتلفه را بر دیدگاه‌های شخصی خود ترجیح دهیم، اظهار کرد: ما امروز در حزب موتلفه اسلامی دو فصل‌الخطاب به نام شورای مرکزی و هیات نظارت داریم که دو نهاد بسیار مهم ما هستند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به موضع‌گیری اخیر خود درخصوص مهدی کروبی گفت: حزب موتلفه اسلامی درباره یکی از سران فتنه و نامه‌پراکنی‌های وی موضع‌گیری کرد و کلمه محارب را در ارتباط با او بکار برد. این مواضع جیغ و داد عده‌ای را بلند کرد که معلوم شد ما دست روی نقطه خوبی گذاشته‌ایم.
حبیبی پشت پرده نامه های اخیر کروبی را یک جریان خاص دانست و تاکید کرد: نویسنده این نامه‌ها شخص کروبی نیست بلکه جریان پشتیبان اوست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن