دیدبان

برانکو: کمال با یک دست برایمان بازی می کند

برانکو: کمال با یک دست برایمان بازی می کند
دیدبان؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از انجام آخرین تمرین در حضور رسانه ها پیش از بازی با السد در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن ها بود. او در ابتدا به حساسیت این مسابقه اشاره کرد و گفت: شاید مهم ترین بازی در ده سال و بیشتر از 10 سال اخیر بوده باشد و یک فرصت بسیار خوبی برای بازیکنانمان که بتوانند به فینال لیگ قهرمانان برسند.
او به انتظارات هواداران از تیم هم اشاره کرد و اظهار داشت: کاملا می دانیم که چه انتظاراتی از ما می رود. انتظارات از طرف هواداران که مطمئنم که استادیوم را کامل و حمایتمان خواهند کرد همینطور انتظاراتی که از رسانه ها و همه ی ما میرود و همه انتظار دارند که همه را خوشحال کنیم ولی میدانیم که کارمان خیلی سخت خواهد بود چون ما نیمه ی اول را در دوحه گذراندیم و نیمه نهایی انقدر کیفیت دارد که هر چهار تیمی که به نیمه نهایی رسیدند واقعا کیفیتشان بسیار بالا بوده است. یک سختی دیگه ی کار ما این است که السد چیزی برای از دست دادن ندارد و تیمی هستند که هر تیمی تو آسیا را می توانند ببرند و دیدید مقابل استقلال چطور بازی کردند در تهران و آن چیزی که ما مطمئن هستیم این است که بازی سختی در انتظارمون است.
سرمربی سرخ ها در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد بازیکنان و همچنین حضور هواداران هم توضیح داد: به بازیکنانم اعتماد دارم به تمرکزشان، به نظم آنها و ایمان داریم همگی با هم شاد خواهیم شد. من قبل از هر چیز میخواهم تشکر کنم از هواداران بخاطر تمام حمایتی که تا حالا کردند و تمام حمایت های الان نه بلکه در چهل سال اخیر. واقعا میگویم که یار دوازدهم ما خواهند بود، استادیوم پر خواهد شد و من خیالم راحت است از این بابت و طبیعی است که ما به دنبال برد و راه یابی به فینال هستیم.
برانکو در ادامه به فشار روی بازیکنان پرسپولیس پرداخت و گفت: من قبلا هم گفتم که همه ما رو تو فینال میبینند نه قهرمان اسیا فقط که قهرمان دنیا هم میدانند. ما این ها را میدانیم و این فشارهایی که حتی از خانواده ها به بچه ها می آید و از باشگاه هم این فشارها هست از رسانه ها فشار هست و  ازطرف  هواداران هم هست. این ها به هرحال فشارند و نمیتوانیم از آن فرار کنیم اما من به بازیکنانم اعتماد دارم که میدانم باهوش هستند، عاقلند و تمرکز دارند و میدانند که هنوز هیچ کاری نکردیم و تازه نیمه اول بود. در فوتبال همه میدانید که چقدر همه چیز سریع عوض میشود ولی خب به بازیکنانم بیش ازهمه اعتماد دارم.
وی بار دیگر به قدرت السد اشاره کرد و تصریح کرد: من گفتم السد تیمی است که هر تیمی را میتواند ببرد و همین طور گفتم مقابل استقلال خیلی قاطعانه بازی کردند و بردند. تیم با تجربه ای هست شکی در این نیست هم ژاوی هم گابی، پونزده سال در این جو بازی کردند که طبعا جو هواداران برای اونا مشکل ساز نباشد. اما مهم این است که هواداران از تیم ما حمایت خواهند کرد و این هواداری شامل تیم من خواهد شد. نود دقیقه هوادار از تیم من حمایت خواهد کرد و انگیزه برای بازیکنان ما و فقط و فقط به خودمان فکر میکنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا کامیابی نیا بازی خواهد کرد یا خیر گفت: بله کمال بازی خواهد کرد، کمال اگه لازم باشد یک دستی هم بازی خواهد کرد، امید در لیست خواهد بود ولی صد در صد هنوز آماده نیست اما اگر نیاز شد استفاده می‌کنیم قطعا. ربیع‌خواه روی نیمکت خواهد بود. فعلا فقط ماهینی مصدوم است و قطعا نیست.
برانکو در پایان با مقایسه شرایط نیمه نهایی پارسال و امسال، گفت: پارسال از بازی اول خیلی نتیجه بدی داشتیم و خب خودنان میدانید که پارسال بازی با الهلال چقدر وضعیت سختی داشتیم. بازی هایمان نشان داد که ما و السد در یک سطح هستیم البته خب میدانیم خیلی سخت خواهد بود کارمان و باید خیلی تمرکز داشته باشیم و سماجت در کار داشته باشیم. همه‌ی این وقایع نشون میدهد چه گروه سختی داشتیم که از همان گروهی که بودیم الان با السد آمدیم به نیمه نهایی مثل پارسال با الهلال. نشون دادیم که واقعا مقابل همه میتوانیم بازی کنیم و هیچ تیمی در آسیا بهتر از ما نیست ولی خب ببینید فوتبال چیست، بازی رفت با الدجیل، حریف موقعیت ایجاد نکرد ولی گل زد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟