دیدبان

نیمار تکذیب کرد؛ بازگشتی در کار نیست

نیمار تکذیب کرد؛ بازگشتی در کار نیست
دیدبان؛ نیمار سال گذشته با جنجال‌های فراوانی از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. فرانسوی ها برای به خدمت گرفتن او، 222 میلیون یورو هزینه کردند و رکورد تاریخ نقل و انتقالات را شکستند و امسال نیز هیچ تیمی به این رکورد نزدیک نشد.
نیمار سعی داشت با این انتقال، از سایه مسی خارج شده و نامی برای خود در بین بهترین بازیکنان جهان و کاندیداهای توپ طلا دست و پا کند ولی اوضاع برای او خوب پیش نرفت. ستاره برزیلی در اواسط فصل گذشته مصدوم شد و تا پایان فصل قادر به همراهی تیمش نبود، در ادامه او در جام جهانی شرکت کرد و در این رقابت ها نیز موفقیتی به دست نیاورد. در فصل جدید نیز اوضاع چندان خوب پیش نرفت و ستاره برزیلی به طور کامل زیر سایه امباپه بوده است.
کیلیان امباپه جوان، پس از قهرمانی در جام جهانی و درخشش در این رقابت ها، فصل جدید را نیز به خوبی آغاز کرد و هفته گذشته در 13 دقیقه، 4 گل به ثمر رساند و در مرکز توجه رسانه ها قرار دارد و بدین ترتیب، نیمار زیر سایه او نیز قرار گرفته است.
این موضوعات سبب شد تا شایعات در مورد بازگشت نیمار به بارسلونا و یا پیوستن او به رئال مادرید به وجود بیاید و برخی رسانه ها به این موضوع دامن بزنند. پس از اینکه باشگاه بارسلونا این موضوع را تکذیب کرد، حال نیمار نیز در اینستاگرام خود، چنین چیزی را به کل رد کرد.
او با انتشار عکسی از وبسایت ها و نشریاتی که اخباری در این رابطه منتشر کرده بودند و مهر "اخبار کذب" روی آنها، شایعات اخیر را رد کرد. به نظر می‌رسد این اقدام نیمار، از سوی اعلام وفاداری به پاری سن ژرمن نیز هست زیرا باشگاه پی اس جی نیز از اینکه ستاره اش نسبت به این موضوع واکنشی نداشته، نگرانی هایی داشته است ولی حالا با انتشار این عکس در اینستاگرام، موضوع جدایی نیمار به کلی رد شده است.
مصاحبه اخیر نیمار در مورد بارتومئو و موضوع درگیری لفظی که در زمان حضورش در بارسلونا مطرح کرد، دلیل دیگری بر اعلام تکذیب این خبر از سوی نیمار است زیرا برخی نشریات معتقدند که او بر این باور بوده که این شایعات از سوی بارتومئو برای ناپایدار کردن شرایط نیمار مطرح شده است.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟