دیدبان

انتقاد تند کلوپ از لیگ ملت‌ها: نمی‌شود هر روز و هر ثانیه بازی کرد!

انتقاد تند کلوپ از لیگ ملت‌ها: نمی‌شود هر روز و هر ثانیه بازی کرد!
دیدبان؛ کلوپ بار دیگر از انجام بازی های زیاد انتقاد کرد.
کلوپ که پیش از وقفه بازی های ملی برگزاری مسابقات لیگ ملت های اروپا را بی معنی خوانده بود، بار دیگر در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار این هفته لیگ برتر، لزوم انجام این مسابقات را زیرسوال برد. کلوپ درباره حجم زیاد مسابقات در سطح بین المللی چنین نظری دارد:
بازی های زیادی برگزار می شود و این نظر من است. شما نمی خواهید که آنتونی جاشوا (بوکسور سنگین وزن) هر شب و هر روز مسابقه دهد. در فوتبال آمریکایی تعطیلات تابستانی وجود دارد که از فصل ما طولانی تر است. یک تعطیلات واقعی وجود دارد. در بسکتبال نیز شرایط مشابه است. اما در فوتبال گویی همه به دنبال چیزی هستند، می خواهند برای چیزی مبارزه کنند، صعود و سقوطی وجود داشته باشد. مثلاً وقتی ولز و ایرلند برای یک هدف خاص مقابل هم قرار می گیرند، اتمسفر ورزشگاه متفاوت می شود.
آیا دوست داریم هرشب اپرا ببینیم یا هر دو ماه یک بار؟ من هم رقابت و تورنمنت را دوست دارم ولی باید زمانی برسد که یک نفر بایستد و بگوید؛ بس است، صبر کنید، صبر کنید. آن ها بازیکن هستند که بازی می کنند. اگر ان ها نتوانند بازی کنند و خوب کار کنند من عصبانی می شوم. این تمام چیزی است که می خواهم بگویم، لیگ ملت ها به خودی خود ایده خوبی است ولی آن را در یک ورزش دیگر عملی کنید، چون در فوتبال دیگر هیچ فضایی برای انجامش نیست.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟