دیدبان
محمدرضا عارف

از ژن خوب تا رفع حصر

از ژن خوب تا رفع حصر
به گزارش دیدبان؛ محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید در کنفرانس خبری:
 
مسئله حصر جزء مطالبات بخشی از جامعه است. این مسئله هر چه سریع‌تر باید به نفع منافع ملی حل‌وفصل شود و هر اندازه که رسانه‌ای نکنیم و با آرامش جلو برویم، منطقی‌تر است؛ البته بر اساس الگوی تعریف‌شده افرادی با محصوران ملاقات خواهند داشت که تا به امروز دو نفر با آقای کروبی ملاقات داشتند و یک‌نفر دیگر هم ملاقات خواهد داشت و این موضوع برای آقای موسوی و خانم رهنورد نیز درحال پیگیری است و ما احساسمان این است که جدی‌تر و با محوریت دبیر شورای عالی امنیت ملی باید پیش برویم
 
تعداد ۸۴ نفر از نمایندگان این موضوع را به رئیس‌جمهوری تذکر دادند و آنچه به ما گفته شد چیز جدیدی نبود. چرا باید در این شرایط برای خاتمی محدودیت‌هایی ایجاد شود؟ این مسئله هم درحال پیگیری است و امیدواریم هرچه سریع‌تر آن را حل کنند.
 
در سال ۹۴ لیست ائتلافی بود، اما در انتخابات شورای شهر این‌گونه نبوده و اصلاح‌طلبانه بود. ما حتی در مجلس دهم با دوستان اصولگرا بحث داشتن افراد مشترک در تهران یا برخی از کلان‌شهرها را مطرح کردیم».
 
نمی‌شود یکی با تبلیغات و سرمایه ما به مجلس وارد شود، اما در مجلس با ما باشد و بعد از آن در جریان دیگری قرار گیرد. اگر ائتلافی شد . بعد از پیروزی نیز ادامه یابد
 
رضایت اصولگرایان از دولت دوم آقای روحانی نسبت به اصلاح‌طلبان بیشتر است، اما موضع ما همان حمایت از دولت است».
 
( درباره اظهارنظر فرزند خود مبنی‌بر ژن خوب) بعضی حرف‌ها نباید زده شود که حاشیه ایجاد کند، من اگر جای پسرم بودم، آن صحبت‌ها را نمی‌کردم. خیلی‌ها هم که موضع‌گیری کردند کل صحبت وی را نخوانده بودند که آیا اصالت را مطرح می‌کند یا برتری را. به نظر بنده پارتی‌بازی و فساد حرام است.
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن