دیدبان
سیدصابر همایونی مطرح کرد

«فتح خون»؛ از پرفروشترین کتاب های نمایشگاه امسال

«فتح خون»؛ از پرفروشترین کتاب های نمایشگاه امسال

دیدبان: سیدصابر همایونی مسئول غرفه انتشارت «واحه»، ناشر اختصاصی مجموعه آثار شهید سیدمرتضی آوینی گفت: این دومین تجربه حضور انتشارات واحه در نمایشگاه کتاب تهران است؛ سال گذشته فروش ما بیشتر از امسال بود زیرا به دلیل مشکلاتی که برای چرخه نشر کتاب بوجود آمد از جمله گرانی کاغذ و مواد مصرف چاپ هزینه انتشار کتاب و به تبع آن قیمت کتاب‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای بالا رفت و میزان فروش کتاب افت کرده است.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در بیست وششمین نمایشگاه کتاب، گفت: وقتی ناشران از گرانی کاغذ با ایشان سخن گفتند، ایشان فرمودند راه حل مشکل کاغذ این است که آن را در ایران تولید کنیم؛ امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد و ناشران از مشکلات نشر رهایی یابند.

همایونی تاکید کرد: انتشارت «واحه» یک ناشر خصوصی است که زیر نظر همسر شهید آوینی خانم امینی اداره می‌شود، بدین ترتیب مانند مراکز نشری که دولتی هستند یارانه کتاب به آن تعلق نمی‌گیرد؛ به همین خاطر قیمت کتاب‌های ما نسبت به آنچه‌ نشر ساقی در سال گذشته از شهید آوینی منتشر می‌کرد گران‌تر شده است.

این فعال در حوزه نشر خاطرنشان کرد: قرار بود کتابی مصور مشتمل بر داستان کوتاهی درباره سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی منتشر و عرضه کنیم که در آینده نزدیک این اقدام صورت می‌گیرد.

مسئول غرفه انتشارات واحه (ناشر اختصاصی مجموعه آثار شهید سیدمرتضی آوینی) گفت: کتاب‌های «فتح خون» (روایت محرم)، «مبانی توسعه تمدن غرب» و «حلزون‌های خانه به دوش» (مقالات شهید آوینی درباره روشنفکری و انقلاب اسلامی) به ترتیب پرفروش‌ترین آثار این انتشارات بوده است.



منبع: تسنیم

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران