دیدبان

اسرائیل شیشه عمر خود را می شکند

اسرائیل شیشه عمر خود را می شکند

به گزارش دیدبان، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر، در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:

سابقه نداشته افتتاح سفارت یک کشور در کشور دیگر چنان بدشگون باشد که به قتل عام قریب 50 نفر و زخمی و مجروح کردن 1700 شهروند دیگر در کشور میزبان منتهی شود. اما نه رژیم اشغالگر قدس، یک کشور و رژیم مشروع است و نه بیت المقدس، به پایتختی این رژیم پذیرفته شده و نه آمریکا، مراعات حداقل حقوق مردم فلسطین را می کند.

بنابراین، پیش پای سفیر آمریکا که می خواهد به سفارت غیر قانونی در بیت المقدس نقل مکان می کنند، ده ها انسان بیگناه را قربانی می کنند و به خاک و خون می کشند. 1750 گوسفند را هم با این سبعیت نمی شود ظرف چند ساعت سلاخی کرد تا چه رسد به انسان های صاحب خانه ای که معترض اشغالگری هستند.

اسرائیل و آمریکا با بدفهمی و بدمستی اخیر، خبط بزرگی را مرتکب شده اند کهه مسئله اول اما فراموش شده بشریت و جهان اسلام را به جایگاه اصلی آن باز خواهد گرداند. این بار نه سوریه و لبنان، که رژیم نامشروع اسرائیل، آبستن حادثه بزرگی است. حادثه ای که از عمق سرزمین های قبضه شده و اشغالی سر بر آورده و می تواند شکسته شدن شیشه عمر رژیم صهیونیستی را هر چه نزدیک تر کند.

دیوانگی های گاه و بیگاه صهیونیست ها در قبال نابودی هیولای داعش در سوریه، از همین سراسیمگی و کابوس حکایت می کند. "وَ نُریدُ اَن ....نُرِی فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُم مَّا کَانُوا یَحْذَرُونَ. و ما اراده کردیم.... به فرعون و هامان و لشکریانشان، همان را نشان دهیم که از آن می ترسیدند". (سوره قصص)

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن