دیدبان

آیت الله نوری همدانی: ملت ایران با لبیک به فرمان رهبری در انتخابات حماسه بی نظیر می آفریند

آیت الله نوری همدانی: ملت ایران با لبیک به فرمان رهبری در انتخابات حماسه بی نظیر می آفریند

دیدبان: آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مردم بروجرد در مسجد امام این شهرستان ضمن تبریک ولادت فاطمه زهرا(س) گفت: پیامبران و امامان معصوم (علیهم‌السلام) در همه حال به واقع زمان خود توجه داشته و در راستای آن حرکت می‌کردند.

وی بیان کرد: تمام پیامبران الهی که مبعوث شدند، در یک دست کتاب و در دست دیگر شمشیر برای جهاد داشته‌اند.

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: ایجاد جامعه اسلامی با حکومت پیامبر (ص) آغاز شد و بعد از پیامبر به حضرت علی (ع)، امامان معصوم (ع) و به ولایت فقیه که بتواند جامعه را با عظمت اداره کند، سپرده شد.

وی با بیان اینکه در فرهنگ اهل بیت (ع) انسان خردمند کسی است که به حوادث زمان آگاه باشد، بیان داشت: علمای بزرگ ما هرگز در برابر حکومت جباران تسلیم نشدند و در طول تاریخ علمای بزرگ و مردم که پشتیبان علما بودند، حکومت جباران را شکست دادند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: استکبار جهانی به این خاطر رژیم پهلوی را در ایران به حکومت رساند که روحانیت، اسلام و قرآن را منزوی کند، اما در این کار موفق نشد، چراکه ملت مسلمان ایران همواره گوش به فرمان علما و بزرگان دین اسلام بوده‌اند.

وی یادآور شد: مردم برای دفاع از ولایت فقیه جان خود را فدا می‌کنند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه مردمی محکمی برخوردار است.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: ارزش‌های اسلامی، ولایت فقیه و همچنین مردم مسلمان ایران از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: ملت ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گوش به فرمان رهبری، حماسه سیاسی بزرگی خواهند آفرید و با شرکت گسترده در انتخابات و انتخابات رئیس جمهور ولایتمدار، مومن و متعهد نظام را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کنند.

در ادامه امام جمعه بروجرد گفت: شهرستان بروجرد به واسطه حضور روحانیت و مراجع بزرگ در جهان اسلام از اهمیت بالایی برخودار است.

حجت‌الاسلام حسن ترابی افزود: سه حوزه علمیه بروجرد با حضور 400 نفر از علما و طلاب، مشغول تدریس علوم اسلامی و فقهی هستند.

وی بیان کرد: اولین روحانی شهید دفاع مقدس شهید قنوتی و آخرین روحانی شهید دفاع مقدس شهید توکلی از بروجرد هستند.

وی در پایان اذعان داشت: مردم شهرستان بروجرد مانند سایر نقاط ایران همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.


منبع: فارس

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران