دیدبان

سخنی با مردم تهران

سخنی با مردم تهران

به گزارش دیدبان،حمید رسایی نماینده سابق مجلس در کانال تلگرامی خود نوشت:

فیلمی که می بینید، گوشه ای از مراسم شهرداری تهران در برج میلاد است که به مناسبت روز زن با حضور شهردار و معاونین وی برگزار شده است.

در این مراسم دخترگانی می رقصند، نوازندگانی می نوازند و بانوانی هم می خوانند! بدون تردید، هیچ نسبتی بین این مراسم با این کیفیت و بانویی که بر اساس باورها، اعتقادات و رفتارهای وی، روز تولد ایشان به نام روز مادر و یک هفته به نام بزرگداشت مقام زن نام گذاری شده، نیست.

    «نجفی و همکاران» در مجلس رقص دختران و آواز زنان+ فیلم مرتبط/ «جهانگیری»، جهانگیری را به هم‌صحبتی با آمریکا متهم کرد

اما از این که بگذریم باید به تهرانی های عزیز یادآور شد که از دل چنین تفکر عیاش صفت و شکم سیری، هرگز راهکاری برای حل مشکلات و معضلات تهران مثل آلودگی هوا، ترافیک، بافتهای فرسوده، رسمیت داشتن رشوه در شهرداری و ... در نمی آید.

شک نکنید، مدیرانی که این چنین با الگوهای دینی و ملی ما بازی می کنند، با بیت المال و فرصت خدمتی که در اختیارشان است، بدتر رفتار خواهند کرد.

این را نوشتم تا در آینده، وقتی معضلات تهران چند برابر شد، به جای اینکه یقه "انقلاب اسلامی" و "نظام جمهوری اسلامی" را بگیرید و از آنها، دلایل بیشتر شدن مشکلات شهرتان را مطالبه کنید، از یاد نبرید که این شهرداری و این شورای شهر، محصول انتخاب اکثریت شما بودند نه مطابق ملاک‌های انقلاب اسلامی برای انتخاب مدیرانش.

بدیهی است دستگاه های نظارتی و فرهنگی، وظیفه دارند با مدیرانی که این چنین به جایگاه خدمت رسانی و فرهنگ اسلامی خیانت کرده اند، برخورد کنند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟