دیدبان
دبیر حزب اعتماد ملی استان تهران:

اصلاح‌طلبان معتقدند افرادی باید سمت بگیرند که به مطالبات مردم معتقد باشند

اصلاح‌طلبان معتقدند افرادی باید سمت بگیرند که به مطالبات مردم معتقد باشند

به گزارش دیدبان،قربانعلی قائمی درباره علت تمایل و گرایش اصلاح‌طلبان برای گرفتن سمت در دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری اظهار کرد: من اعتقاد ندارم که اصلاح‌طلبان به دنبال سمت و پست هستند. دغدغه اصلاح‌طلبان این است که بالاخره مردم به این اندیشه و تفکر روی آورده‌اند و اگر انتظارات و دیدگاه‌های مردم به خوبی پیگیری نشود، این مساله قطعا در انتخاب بعدی مردم تاثیر می‌گذارد. اصلاح‌طلبان برای همین منظور احساس می‌کنند که باید برای پیگیری مطالبات مردم افرادی در مسند امور قرار بگیرند که به اهداف و برنامه‌هایی که به مردم معرفی شده اعتقاد قلبی داشته باشند و به جای اینکه خود و مجموعه خود را ببینند، مردم و منافع و آینده کشور و جوانان را دغدغه خود قرار دهند. اگر از این منظر موضوع را بررسی کنیم به آنچه شما اشاره کرده‌اید می‌رسیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه درباره انتصاب برخی فرزندان اصلاح‌طلبان در سمت‌های مختلف، تصریح کرد: به عنوان کسی که نه آقازاده هستم و نه به آن معنا آقازاده‌ای در ساختارهای اداری کشور دارم، معتقدم فرزندان همه آحاد جامعه حقوقی دارند و نمی‌شود کسی را به صرف فرزند کسی بودن از حقوقش محروم کرد. آنچه مورد اعتراض بوده این است که شاخص‌ها و معیارها را در این انتصاب‌ها رعایت نمی‌شود که اگر این شاخص‌ها رعایت شود قاعدتا باید فرزندان همه مسئولان در کنار فرزندان همه مردم در ساختن کشور نقش داشته باشند. نمی‌شود صرف فرزند فلان فرد بودن، فرد را از حقوق اجتماعی‌اش محروم کرد.

دبیر حزب اعتماد ملی استان تهران همچنین تصریح کرد: شاید گفتن این حرف معطوف به سیاست نباشد اما ما دست همه کسانی که بر اساس شاخص‌ها و معیارهای واقعی مسئولیت می‌گیرند را می‌بوسیم و به آنها کمک می‌کنیم اما با این حال جای تاسف دارد که برخی مسئولان بستگان خود را با کمترین شاخص‌ها و ویژگی‌ها به بالاترین مسئولیت‌ها و سمت‌ها منصوب می‌کنند. باید دستگاه‌های نظارتی به صورت جدی وارد این موضوع شوند و آنها را از این اقدامات منع کنند.

قائمی در پایان اظهار کرد: البته معتقدم جریان رقیب هم در حال برجسته‌سازی این مباحث است و بعضی از دوستان بدون اینکه بدانند، در زمین رقیب بازی می‌کنند. اگر بحثی در خصوص برخی انتصابات داریم باید آن را از مجاری خودش پیگیری کنیم زیرا کشاندن این مباحث در فضای رسانه‌ای، بازی کردن در زمین رقیب بوده و مورد تایید هیچ اصلاح‌طلب واقعی نیست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن