دیدبان

انحراف از اینجا آغاز شد

انحراف از اینجا آغاز شد
به گزارش دیدبان،، مهدی محمدی در کانال تلگرامی عقل سرخ نوشت:
 
اصولی هست که محمود احمدی نژاد تا بدانها پای بند بود هم به مردم خدمت کرد و هم به انقلاب. این اصول مستقل از احمدی نژاد وجود داشت و همیشه خواهد داشت. امام به ما آموخته شاخص آن هم ولی فقیه است نه خود ما و نه هیچ کس دیگر. در فتنه ٨٨ اهل بغی علیه آن اصول شوریدند نه علیه شخص احمدی نژاد و انقلاب با همه وجود پای احمدی نژاد ایستاد. باید هم می ایستاد. صدبار دیگر همان وضع تکرار شود همان کار را باید کرد.
 
دیری نپایید که احمدی نژاد تصور کرد خود  بخشی از اصول و بلکه عین اصول است. اینکه چرا و چگونه چنین شد خود داستانی است. انحراف از اینجا آغاز شد. او از خودش و از اصولی منحرف شد که همه قدر و قیمتش به سبب پای بندی به آنها بود. نظام جمهوری اسلامی تا توانست صبر پیشه کرد شاید او بیغوله را از شاهراه تشخیص بدهد. اما نشد.
 
باز هم بماند که چرا. در تمام این مدت که نظام صبوری می کرد، او تلاش کرد پروژه انقلاب منهای اصول را پیش ببرد. نتیجه نوعی اصلاح طلبی و چپ روی درجه سه بود که البته با تهوری بی سابقه بیان می شد. حالا مرزها روشن شده. راه بازگشت البته بسته نیست اما راه فعلی جز اینکه او را به خیل عظیم ایستادگان شکست خورده در مقابل انقلاب ملحق کند، عاقبتی ندارد. انقلابیون سربلندند که چه در ٨٨ و چه امروز پای اصول انقلاب به روایت رهبری ایستاده اند. فتنه گران حالا دربدر به دنبال راهی برای بازگشت می گردند. عاقبت دیگران هم بهتر از این نخواهد بود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن