دیدبان

افزایش قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴ شهید

افزایش قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴ شهید

به گزارش دیدبان به نقل از اسکای‌نیوز، در میانه آتشی خشمی که در مناطق مختلف اراضی اشغالی به‌دنبال تصمیم خودسرانه و یک‌جانبه واشنگتن درباره قدس، زبانه کشیده است، رژیم صهیونیستی نیز از بامداد جمعه باریکه غزه را هدف توپخانه‌ها و هواپیماهای جنگی خود قرار داده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، امروز- شنبه- اعلام کرد که در پی بمباران بامداد امروز این باریکه از سوی جنگنده‌های اسرائیل، دو نفر به شهادت رسیدند و به‌این ترتیب، شمار شهدای این حملات به چهار نفر افزایش یافت.

خبرگزاری فلسطین( وفا) نیز گزارش داد، دو جوان ۲۸ و ۳۰ ساله، که از اهالی شهرک «الدرج» در نوار غزه بودند، امروز به‌شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیست، بامداد امروز چندین منطقه در نوار غزه را بمباران کردند. «جبالیا»، «خان‌یونس» و شمال غرب شهر غزه آماج این حملات بوده است.

احتمال تشدید این حملات اسرائیل به نوار غزه در حالی‌ست که طی دو روز گذشته، در جریان درگیری‌های فلسطینیان خشمگین و نظامیان صهیونیست در نوار غزه، کرانه باختری بیش از هزار و ۱۰۰ معترض زخمی شده‌اند.

در واکنش اعتراضی به تصمیم «دونالد ترامپ» در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) «انتفاضه‌ای جدید» را خواستار شده است.

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»