دیدبان
رئیس‌جمهوری ترکیه:

کسی جرات تعرض به خاک ما را ندارد

کسی جرات تعرض به خاک ما را ندارد

به گزارش دیدبان به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه طی سخنانی در کنگره حزب عدالت در استان آغری اظهار داشت که هیچ کسی جرات ندارد به یک وجب از خاک وطن ما که متشکل از ۸۱ استان و ۷۸۰ هزار کیلومترمربع است، تعرض کند.

وی ادامه داد: «اگر کسی چنین جسارتی بکند، در ارتفاعات تندروک، کوهستان جودی و دشت بستلردره، با جنگنده های اف-۱۶ برسرشان فرود می‌آییم.»

اردوغان افزود: «برخی در آمریکا برای بی‌اعتبار کردن، محاکمه و مجازات ما، کشورمان و شما برادران عزیزمان، تنها به دلیل عدم تسلیم مقابل آنها تلاش می‌کنند. سناریو، روشن و مشخص و از طریق همکاران داخلی‌شان در حال اجراست. با کمک فتو این کار را انجام می‌دهند، اما نمی‌توانید ما را وارد این بازی کنید.»

وی ادامه داد: «در راستای همین سناریو، پ.ک.ک را هار، فتو را وارد صحنه، و داعش را علیه ما تحریک کردند. اکنون نیز رئیس حزب اصلی اپوزیسیون یا به عبارت دیگر حزب اصلی خیانت، در راستای این هدف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌کوشند کاری که موفق به انجام آن در ترکیه نشدند در هزاران کیلومتر دورتر، با همان سناریو و ابزار اجرا کنند. ملت ما بداند که تمام این بازی‌ها، تهمت‌ها و حملات مرتبط و وابسته به یکدیگرند.»

اردوغان همچنین گفت که هدف همگی نیز واحد و آن هم تسلیم ترکیه و انداختن ملت ما به جان یکدیگر است. هر چقدر می‌خواهند تلاش کنند، اما مطمئن باشند که به نتیجه دلخواه نخواهند رسید.

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»