دیدبان

بمباران گسترده نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

بمباران گسترده نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش دیدبان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش رژیم صهیونیستی، شب گذشته به چند نقطه در باریکه غزه حمله هوایی و زمینی کرد.

سخنگوی ارتش اسرائیل با تایید انجام این حملات، آن را پاسخی به شلیک «بیش از ده خمپاره» از غزه به سوی مواضع نظامیان اسرائیلی در مرز با غزه ادعا کرد.

این سخنگو با اعلام این‌که شلیک خمپاره‌ها آسیب جانی یا خسارت مالی در طرف اسرائیلی نداشته ولی اسرائیل به هر حمله از غزه واکنش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، «اشرف قدرت» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که در نتیجه بمباران برخی پایگاه‌های مقاومت فلسطین در باریکه غزه ۳ فلسطینی به صورت جزئی زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگنده‌های صهیونیستی در جریان این حملات، یک پایگاه مقاومت فلسطین در اردوگاه «نصیرات» در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌های زیادی به آن وارد آمد.

هواپیماهای صهیونیستی پایگاه براق وابسته به گروهان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شهر غزه را بمباران کردند و یک نقطه دیگر در شهر رفح را نیز هدف اصابت ۴ موشک قرار دادند.

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی همچنین ۲ فروند موشک به سمت پایگاه «حطین» گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی( حماس) در غرب شهر خان‌یونس شلیک کردند و یک پایگاه گروهان‌های قدس در غرب خان‌یونس را هم بمباران نمودند.

توپخانه ارتش صهیونیستی نیز چند گلوله دودزا به سمت شرق شهر «بیت‌حانون» در شمال نوار غزه شلیک کرد و از سوی دیگر، توپخانه و جنگنده‌های صهیونیستی عصر پنجشنبه نیز برخی مراکز متعلق به مقاومت و اراضی خالی از سکنه در شمال باریکه غزه را هدف قرار دادند.

مرتبط‌ها

جدال مهناز افشار با تروریست‌ها+ تصاویر

به مقصد بیت المقدّس!

آیا حق تحفظ از حقوق ایران محافظت خواهد کرد؟

مرتضوی بهانه و کینه‌‌ورزی نشانه است !

آشنایی با مرکز هدف‌گیری تامین مالی تروریسم (TFTC)

حملات استراتژیک به مواضع سعودی و پایان توهم «اتمام ذخایر موشکی» یمن