دیدبان

فرار عناصر داعش به مناطق در اشغال کردها

فرار عناصر داعش به مناطق در اشغال کردها
به گزارش گروه رصد تروریسم دیدبان؛ شهر البوکمال تقریباً پاکسازی شد. بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده با فرار آخرین عناصر باقی مانده داعش به سمت مناطق تحت اشغال گروه های مورد حمایت آمریکا در آن سوی فرات باید گفت شهر البوکمال کاملا پاکسازی شده و کنترل کامل آن پس از دو هفته نبرد سنگین و طاقت فرسا به دست نیروهای متحد افتاده است.
 
 
رایزنی‌های گسترده میان عناصر باقی مانده داعش با وساطت طرف آمریکایی برای سکونت سرکرده ها و عناصر باقیمانده داعش در مناطق تحت اشغال کردها در شرق و شمال فرات صورت گرفته و داعش با گرفتن تضمین های محکم حاضر شده بود مناطق گسترده ای را در شرق رود خابور به این گروهک ها تحویل دهد.
 
 
با این حال هنوز اخبار دقیق و کامل کننده دست ما نرسیده، اما شک نداشته باشید که آمریکایی ها به دلیل اشرافی که بر نیروهای تحت الحمایه خود در سوریه دارند آنها را ناچار خواهند کرد تا با قاتلان زنان، فرزندان و مسببان ویرانی خانه های آنها همکاری و همراهی کرده و آن‌ها را دوباره پناه دهند، چراکه آمریکا برای ناآرام نگه داشتن منطقه نیاز به چنین عناصری دارد و شاید بار دیگر در سوریه مکانی برای ناامن کردن عراق به منطقه تبدیل شود.

مرتبط‌ها

جدال مهناز افشار با تروریست‌ها+ تصاویر

به مقصد بیت المقدّس!

آیا حق تحفظ از حقوق ایران محافظت خواهد کرد؟

مرتضوی بهانه و کینه‌‌ورزی نشانه است !

آشنایی با مرکز هدف‌گیری تامین مالی تروریسم (TFTC)

حملات استراتژیک به مواضع سعودی و پایان توهم «اتمام ذخایر موشکی» یمن