دیدبان

شرق حماه، دو راهی مرگ و تسلیم برای داعش

شرق حماه، دو راهی مرگ و تسلیم برای داعش
به گزارش گروه رصد تروریسم دیدبان، هر چند عناصر گروه تروریستی داعش با تمام توان به جاده باریک میان «خناصر-اثریا» هجوم برده و برخی منابع خبری از قطع کامل این مسیر خبر می دهند اما با تحلیل و بررسی موقعیت این منطقه می توان این مساله را تایید کرد که داعش تنها به دنبال خرید زمان است.
 
 
گروه تروریستی داعش می داند بزودی باید منطقه را تخلیه کرده و یا مناطق تحت تصرفش در شرق حماه که این روزها چند پاره نیز شده است تبدیل به گورستانی وسیع برای عناصرش خواهد شد. شاید فرماندهان اصلی و میدانی این گروه تروریستی  در چند وقت اخیر به هلاکت رسیده باشند اما همانانی که مانده اند نیز به خوبی می دانند، شرق حماه جایی برای ماندن نیست و عزم ارتش و رزمندگان محور مقاومت پاکسازی کامل محور مذکور است، محوری که تا کنون هزینه های بسیاری بر دوش محور مقاومت گذاشته و تلفات زیادی نیز از ما گرفته است.
 
 
 
 از سوی دیگر باز شدن چندین جبهه توسط محور مقاومت علیه دژخیمان خلیفه خودخوانده بغدادی برای شروع عملیات نهایی در دیرالزور نیز به خودی خود اردوگاه گروه تروریستی داعش را سردرگم کرده است و این مزید بر علت خواهد شد تا شرق حماه هر چه سریعتر توسط این گروه تروریستی رها شده و تمام توان اهرم جنگی اش بر دیرالزور متمرکز شود.
 
 
حال باید دید نبردهای شرق حماه دامنه دار شده و یا ارتش با تمام توان نسخه داعش را در این محور خواهد پیچید. از سوی دیگر داعش نگران آن است که باز سرنوشتی همچون سرنوشت عرسال و مناطق مرزی لبنان در انتظار این گروه تروریستی باشد و مجبور شود با دادن امتیازاتی به متحدان نیروهای خود را از مهلکه برهاند.

مرتبط‌ها

جدال مهناز افشار با تروریست‌ها+ تصاویر

به مقصد بیت المقدّس!

آیا حق تحفظ از حقوق ایران محافظت خواهد کرد؟

مرتضوی بهانه و کینه‌‌ورزی نشانه است !

آشنایی با مرکز هدف‌گیری تامین مالی تروریسم (TFTC)

حملات استراتژیک به مواضع سعودی و پایان توهم «اتمام ذخایر موشکی» یمن