دیدبان

امیدواری رسانه‌های رژیم صهیونیستی به خروج آمریکا از برجام

امیدواری رسانه‌های رژیم صهیونیستی به خروج آمریکا از برجام

به گزارش دیدبان به نقل از تایمز آو اسرائیل یک مقام ارشد دولت آمریکا روز جمعه خبر داد که ترامپ قرار است در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره تلاش‌ها برای یک توافق صلح خارومیانه صحبت کند.

این روزنامه به اظهارات مک مستر مشاور امنیتی دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در نشست خبری روز پنجشنبه اشاره کرد که محور مذاکرات رییس‌جمهور آمریکا با سران کشورها در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل را چشم‌انداز صلح پایدار بین اسرائیل و فلسطین خوانده بود، نوشت: با این حال به مقامات آمریکایی گفته‌اند مساله توافق هسته‌ای محور این مذاکرات خواهد بود.

این روزنامه رژیم صهیونیستی مدعی شد: به نظر می‌رسد علاوه بر معضل صلح خاورمیانه، نشست‌های رییس‌جمهور با سران کشورهای جهان با محوریت برنامه‌های او برای سخت‌گیری بیشتر علیه ایران و برنامه بالقوه او برای عدم تایید پایبندی ایران به برجام علیرغم گزارش آژانس بین‌المللی انرزژی اتمی برگزار شود.

به گزارش ایلنا روز پنجشنبه ترامپ بار دیگر تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران را تمدید کرد اما همزمان وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه افراد و کمپانی‌های ایرانی مرتبط با برنامه موشکی ایران وضع کرد.

 

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»