دیدبان

نیروهای عراقی مناطق جدیدی از تلعفر را آزاد کردند

نیروهای عراقی مناطق جدیدی از تلعفر را آزاد کردند

به گزارش دیدبان به نقل از اعلام الحربی وابسته به حشد‌الشعبی، نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزادسازی شهر تلعفر از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش، امروز –چهارشنبه- موفق شدند منطقه «الکفاح شمالی» را از اشغال عناصر تروریست خارج کنند.

در این عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق، نیروهای واکنش سریع و پلیس فدرال حضور داشتند که در عملیاتی همه‌جانبه موفق به آزادسازی بخش عمده‌ای از منطقه «الکفاح شمالی» واقع در شمال غرب تلفعر شدند.

همچنین نیروهای حشد الشعبی و ارتش عراق وارد منطقه «التنک» در شرق تلعفر شده و ساختمان مرکز بهداشت این منطقه را به کنترل خود درآورده‌اند.

نیروهای بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق  موفق شدند یک معبر امن برای انتقال نیرو و تجهیزات در شرق تلعفر برای تشدید حملات از محور شرقی باز کنند که نقش اساسی در پشتیبانی از نیروهای درگیر در خطوط مقدم نبرد با گروه تروریستی داعش ایفا می‌کند.

نیروهای اطلاعاتی حشد الشعبی اعلام کردند که فرماندهی داعش در تلعفر برای کُند کردن سرعت پیشروی و همچنین عدم دستیابی نیروهای عراق به تسلیحات ومدارک گروه تروریستی داعش در این شهر به عناصر خود دستور داده است تمامی پایگاه‌هایی که در خطر سقوط قرار دارد را به آتش بکشند.

نیروهای اطلاعاتی بسیج مردمی عراق همچنین افزود که به عناصر داعش دستور داده شده جنگ را از اماکن باز به داخل ساختمان‌ها بکشانند.

 

مرتبط‌ها

جدال مهناز افشار با تروریست‌ها+ تصاویر

به مقصد بیت المقدّس!

آیا حق تحفظ از حقوق ایران محافظت خواهد کرد؟

مرتضوی بهانه و کینه‌‌ورزی نشانه است !

آشنایی با مرکز هدف‌گیری تامین مالی تروریسم (TFTC)

حملات استراتژیک به مواضع سعودی و پایان توهم «اتمام ذخایر موشکی» یمن