دیدبان
مارتین شولتز:

به رغم نتیجه نظرسنجی‌ها، به شکست مرکل اطمینان دارم

به رغم نتیجه نظرسنجی‌ها، به شکست مرکل اطمینان دارم

به گزارش دیدبان به نقل از آسوشیتدپرس، «مارتین شولتز» رهبر حزب سوسیال دموکرات آلمان و رئیس سابق پارلمان اروپا، اعلام کرد تا پایان در رقابت انتخاباتی با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان باقی خواهد ماند.

وی با اعتماد به نفس فراوان اعلام کرد می‌تواند با کنار زدن مرکل در انتخابات به عنوان صدر اعظم آلمان انتخاب شود.

شولتز با اشاره به اینکه کماکان شش هفته برای ادامه مبارزات تا انتخابات فرصت باقی است اعلام کرد که فکر می‌کنم هنوز شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات دارم.

البته با توجه به نرخ کم بیکاری، تعادل تقسیم بودجه و اقتصاد قوی آلمان، شولتز با چالش جدی مواجه شده است که با توجه به این امور چرا مردم باید به جای رأی دادن به حزب دموکرات مسیحی به حزب او رأی دهند؟

وی در این خصوص تصریح کرد که آلمان خوب کار می‌کند اما این به این معنی نیست که همه آلمانی‌ها خوب عمل می‌کنند و ما در بسیاری از مناطق می‌توانستیم بهتر باشیم.

شولتز خاطرنشان کرد که بسیاری از سوسیال‌ دموکرات‌ها در دولت مرکل شریک موفقیت‌های وی هستند و این موفقیت‌ نباید تنها به پای مرکل و حزب او نوشته شود.

رهبر حزب سوسیال دموکرات تاکید کرد که خوشحال می‌شود پس از پیروزی در انتخابات، به رهبری خود یک ائتلاف بزرگ را تشکیل دهد.

وی در تشریح برنامه‌های خود تاکید کرد که نیاز مبرم به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های دیجیتالی، برنامه‌های اموزشی و کمک به خانواده‌های کم‌ درآمد احساس می‌شود و او تلاش خواهد کرد به این اهداف برسد.

بر اساس آخرین‌ نظر‌سنجی‌های انجام شده توسط روزنامه «بیلد»، حزب سوسیال دموکرات از حمایت ۲۴ درصد از رأی دهندگان برخوردار بوده درحالی که میزان حمایت از حزب مرکل ۳۸ درصد است.

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»