دیدبان
موشک هایی که در جواب طرقه بازی تروریست ها در دیرالزور فرود آمد

اینفوگرافی انتقام موشکی سپاه از گروه تروریستی داعش

اینفوگرافی انتقام موشکی سپاه از گروه تروریستی داعش

گروه چند رسانه ای «دیدبان»:: بعد از اقدامات تروریستی داعش در تهران که منجر به دو عملیات در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی شد اغلب رسانه های داخلی و خارجی و حتی برخی کارشناسان مسائل نظامی بین المللی به دو موضوع سخنان رهبری در خصوص " دوران بزن در رو تمام شده" و ادعای سپاه در مورد انتقام خون شهیدان حادثه تروریستی  پرداختند. 

مسائلی که در رسانه های مختلف دست به دست می‌شد و گمانه زنی‌ها را در خصوص چگونگی برخورد جمهوری اسلامی با اقدامات تروریستی گروه‌های تکفیری و حتی تجزیه طلب‌ها شدت می‌بخشید. 

در همین راستا در آخرین ساعات روز یکشنبه مقارن با 28 خردادماه 1396 انتشار خبری مبنی بر عملیات موشکی سپاه پاسداران و هدف قرار دادن چند نقطه مهم در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه در صدر رسانه های جهان قرار گرفت و در حالی که باعث خوشحالی ملت ایران شد جامعه بین المل را در بهت و حیرتی غیر قابل وصف فرو برد. 

اینفوگرافی زیر توان موشکی سپاه پاسداران را برای شناخت هرچه بیشتر این بازوی پرقدرت جمهوری اسلامی در معرض دید مخاطبان «دیدبان» قرار می‌دهد تا با نگاهی گذرا به بخشی از قدرت موشکی فرزندان خمینی کبیر نگاهی بیاندازیم. 

 

 
 
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن