دیدبان
حسین شریعتمداری:

حمله موشکی جواب هارت و هورت‌های ترامپ

حمله موشکی جواب هارت و هورت‌های ترامپ

به گزارش «دیدبان» فارس نوشت: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره تهدیدها و تشدید تحریم‌های آمریکا اظهار داشت: چهار سال قبل هفته نامه آمریکائی ویکلی استاندارد " weekly standard " به این سئوال پاسخ واقع بینانه و دقیقی داده بود که دیروز به گونه‌ای دیگر در بیانات رهبر معظم انقلاب هم آمده بود.

شریعتمداری ادامه داد: هفته‌نامه ویکلی استاندارد نوشته بود همه رؤسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک نقطه با امام خمینی اشتراک نظر دارند و آن این است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و البته این دیدگاه شامل دونالد ترامپ رئیس جمهور به قول حضرت آقا تازه کار آمریکا نیز می‌شود.

مدیر مسئول کیهان با اشاره به شلیک موشک به محل حضور تروریست‌های داعش در سوریه گفت: این موشک‌ها ضمن آنکه پاسخ مقتدرانه سپاه به تروریست‌های تکفیری و حامیان منطقه‌ای آنهاست ، جواب هارت و هورت‌های ترامپ نیز هست و به او می‌فهماند در ایران اسلامی با یک مشت واداده روبرو نیست که تیلرسون وزیر خارجه آمریکا از آمادگی آنها برای همراهی با واشنگتن در مقابله با جمهوری اسلامی سخن می گوید.

شریعتمداری تصریح کرد: شلیک موشک‌ها لبیک ملت به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب بود که سپاه به نمایندگی از جانب آنان اعلام کرد.

وی این حرکت را باطل السحر وادادگی ها و خمودگی‌هائی دانست که جماعتی اصرار داشتند به ملت تزریق کنند و گفت: همان‌ها که دو روز قبل از رکس تیلرسون وزیر خارجه ترامپ مدال کاسه لیسی آمریکا را دریافت کردند.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن