دیدبان
بروجردی:

هدف قرار دادن مواضع داعش توسط سپاه آغاز مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم است

هدف قرار دادن مواضع داعش توسط سپاه آغاز مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم است

به گزارش «دیدبان»، فارس نوشت: علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شلیک 6 موشک به مواضع داعش از سوی سپاه پاسداران گفت: این اقدام نمایش بزرگی از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه بود و عزمم جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها را نشان داد.

وی افزود: این اقدام آغاز مرحله جدیدی در مبارزه با ترویسم بود چرا که تا کنون با دعوت دولت‌های سوریه و عراق و حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران این مبارزه انجام می‌شد اما اینکه از صدها کیلومتر دورتر از مقر تروریست‌ها و با دقت بالا و با استفاده از توانمندی موشک‌های نقطه‌زن مرکز تروریست‌ها مورد هدف قرار گیرد مرحله جدیدی در مبارزه با تروریست‌ها بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: قطعا این اقدام در محاسبات تروریست‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها تاثیرگذار خواهد بود و آنها باید این هشدار جدی را به خوبی درک کنند که هر گونه توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران از این پس با پاسخ‌هایی از این دست و کوبنده‌تر از این مواجه خواهد شد.

بروجردی خاطرنشان کرد: این اقدام موشکی سپاه پاسخ مناسبی به مصوبه اخیر سنای آمریکا در مورد اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران بود که آمریکایی‌ها فکر نکنند با تحریم‌های جدید و مورد هدف قرار دادن توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌توانند خللی در اراده پولادین جمهوری اسلامی ایران در این راهبرد منطقی و هوشمندانه ایجاد کنند. 

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران توانمندی خود را در حوزه مسائل موشکی در دوران تحریم به دست آورده است و آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید در واقع آب در هاون می‌کوبد و ما قطعا با اقتدار بیشتری این توانمندی را گسترش خواهیم داد و در مواقع نیاز از آن به یک حرکت بازدارنده استفاده خواهیم کرد. 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن