دیدبان
همه بی‌تاب شنیدن ناگفته‌ها

یک «جمهوری» در انتظار «رئیسی»

یک «جمهوری» در انتظار «رئیسی»

به گزارش دیدبان، فردا نوشت: پس از استقبال باشکوه تهرانی‌ها از حجت الاسلام رئیسی در مصلی و بیعت ۳۰۰ هزار نفری شهروندان پایتخت با آقای رئیسی، امروز مشهدی‌ها میزبان این کاندیدای ریاست جمهوری هستند.

امروز، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مراسم استقبال مردمی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در میدان فلسطین مشهد انجام شده و طرفداران ایشان می‌توانند در این مکان حضور داشته باشند.

براساس این گزارش، پس از مراسم استقبال، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای ایراد سخنرانی در جمع هواداران خود در عرصه میدان شهدا رهسپار می‌شود.

در حال حاضر محدوده برگزاری مراسم امروز در میدان شهدای مشهد آماده‌سازی و محصور شده و مطابق قانون برگزاری مراسم در فضای محصور قانونی و مجاز است؛ براساس نص صریح قانون، فرمانداری مشهد موظف به همکاری و تامین امنیت این مراسم است.

 

همه در انتظار شنیدن ناگفته‌ها

حجت الاسلام رئیسی در جلسه طلاب و روحانیون اعلام کرده بود که سخنانی دارد که تاکنون در مناظرات، همایشهای انتخاباتی و ... نگفته و بنا دارد امروز آن را در آخرین سفر استانی خود در مشهد مقدس بیان کند.

 

زمزمه‌های آشوب توسط هواداران روحانی

پس از اینکه در چند روز اخیر حضور پرشکوه مردم در محل‌های سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در استان‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سمنان، البرز و تهران بر محبوبیت کاندیدای جبهه انقلاب صحه گذاشته است، متأسفانه زمزمه هایی درباره آشوب و درگیری مصنوعی توسط هواداران روحانی در مراسم امروز در مشهد شنیده می‌شود که این مسئله نه تنها به روحانی کمکی نمی‌کند بلکه موجب ریزش بیشتر آرای رئیس جمهور دولت اعتدال نیز خواهد شد.

 

و تمام!

 

حجت الاسلام رئیسی که پس از اصفهان که طرفداران بیشتری را در مراسمش نسبت به روحانی دید، در پایتخت نیز با استقبال غیر قابل پیش بینی و تاریخی تهرانی‌ها مواجه شد و حالا امروز با حماسه‌ای دیگر که توسط مشهدی‌ها رقم می‌خورد، قدرت و محبوبیت خود را به رخ دکتر روحانی می‌کشد و با آماری که تماما به نفع او است کار را تقریبا برای دولت فعلی تمام شده می‌بیند و صبر می‌کند تا آخرین حماسه را توسط هوادارانش در روز انتخابات مشاهده کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن