دیدبان

اجرای برنامه مقدور نیست

اجرای برنامه مقدور نیست

حجت اشرف زاده خواننده کشورمان در گفت وگو با تسنیم، گفت: هیچ مسئول امنیتی برای عدم اجرای برنامه ام در مشهد با من تماس نگرفته است. از طرف برگزار کنندگان مراسم آقای روحانی در مشهد  با مدیر برنامه ام تماس گرفتند و گفتند که اجرای برنامه فعلا مقدور نیست و در حال پیگیری هستیم.  منظورم از عدم اجازه ورود به مشهد همان برنامه مشهد بوده است.

گفتنی است یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم در تهران، ضمن تکذیب ممانعت از ورود و اجرای زنده حجت اشرف‌زاده در مشهد اظهار داشت: برنامه اجرای زنده حجت اشرف‌زاده پیش از سخنرانی حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ورزشگاه تختی مشهد دارای مجوز است.

وی با تاکید براینکه هیچ‌کس مانع ورود حجت اشرف‌زاده به مشهد نشده است، افزود: با توجه به مجوزهای اخذ شده، ممانعت از ورود اشرف‌زاده خواننده حامی روحانی در مشهد کذب محض است.

این منبع آگاه با بیان اینکه از روزهای قبل اطلاعیه‌های برگزاری کنسرت حجت‌ اشرف‌زاده قبل از سخنرانی روحانی در مناطق مختلف مشهد نصب شده و هنوز هم اطلاعیه‌ها در جای خود نصب است، خاطرنشان کرد: منعی برای برگزاری کنسرت حجت اشرف‌زاده ایجاد نشده و به نظر می‌رسد این دروغ‌سازی‌ها به منظور تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات و جلوگیری از شکست احتمالی روحانی صورت می‌پذیرد.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین در همین هفته چندین کنسرت خیابانی مقابل ستادهای روحانی برگزار شده و هیچ مانعی در مقابل آن ایجاد نشده است.

به گزارش تسنیم، لحظاتی پیش اشراف‌زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عنوان کرده بود که از ورودش به مشهد ممانعت به‌عمل آمده است.

در این راستا، سید محمود رضوی نیز در پستی در توئیتر خود آورده است: آقای اشرف‌زاده واقعاً اگر مصمم به رفتن مشهد هستند، تشریف بیاورند میهمان حقیر برویم مشهد، کنسرت را برگزار کنند و برگردند؛ تضمین برگزاری با من.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن