دیدبان
صداوسیما عدالت تبلیغاتی را رعایت می‌کند؟

حضور تبلیغاتی روحانی در معدن یورت و همراه همه جانبه رسانه‌ملی با دولت

حضور تبلیغاتی روحانی در معدن یورت و همراه همه جانبه رسانه‌ملی با دولت

به گزارش دیدبان،  رسانه ملی در بحبوحه تبلیغات ریاست جمهوری که بایستی رفتاری هوشمندانه و حساس داشته باشد در اقدامی قابل توجه بخشی ازبرنامه‌های خود را خارج از وقتی که برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری قرار داده، به حسن روحانی، به عنوان رئیس‌ جمهور مستقر اختصاص داد.  

این اقدام رسانه‌ ملی در ادامه رفتار اخیر آن که به طور پرفشار برنامه‌ها و مراسم‌هایی که حسن روحانی شرکت داشت را به طور زنده پخش می‌کرد قابل توجه است. جالب اینجاست در آن زمان نیز یکی از نامزدهای ریاست جمهوری با نوشتن نامه‌ای از رئیس سازمان صداوسیما خواستند که عدالت تبلیغاتی را رعایت کند.

 حجت‌الاسلام رئیسی در این باره به رئیس صداوسیما نوشت: « متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.»

اما امروز نیز این رویه نامناسب صداوسیما دوباره تکرار شد و شبکه ششم سیما حضور حسن روحانی در میان کارگران معدن آزادشهر و خانواده قربانیان حادثه را به صورت زنده پخش کرد.

رسانه ملی در حالی اقدام به پخش این مراسم کرد که بعد از حضور روحانی در میان کارگران و خانواده قربانیان معدن یورت، جمعی که حاضر بودند به شدت به وی انتقاد کردند و این اقدام حسن روحانی را تبلیغاتی خواندند.  

همچنین از رسانه ملی باید پرسید زمانی که برای پخش برنامه حسن روحانی قرار داده به سایر نامزدها نیز اختصاص می‌دهد؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن