دیدبان

واهمه ضد انقلاب از احتمال پخش اعترافات خبرنگاران بازداشتی در مثلث

واهمه ضد انقلاب از احتمال پخش اعترافات خبرنگاران بازداشتی در مثلث
گروه سیاسی ـ قرار گرفتن مستند "مثلث" در كنداكتور پخش دوشنبه شب شبكه يك سيما، ضد انقلاب را به تكاپوي ويژه اي واداشته است و در حالي كه تصور مي كنند محتواي اين مستند پخش اعترافات تعدادي از خبرنگاراني است كه در جريان بازداشت هاي اخير دستگير شده اند، بدنبال بي اعتبار كردن پيش از پخش مستند هستند.

به گزارش بولتن نيوز، صبح امروز (يكشنبه)‌باشگاه خبرنگاران جوان خبر از پخش مستند مثلث داد و بدون اشاره به جزئيات مستند به ذكر اين نكته اكتفا كرد كه مستند افشاگرانه باشگاه خبرنگاران از عامل ارتباطي عوامل فتنه ، ضد انقلاب خارج نشين و سرويس هاي جاسوسي تحت عنوان مستند مثلث فردا شب بعد از خبر 21 شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
 
 

بخش هايي از مستند مثلث


 

اما بلافاصله پس از انتشار اين خبر، سايت كلمه از سايت هايي كه در بيانيه سوم وزارت اطلاعات به صراحت از آن بعنوان يكي از اجزاي شبكه رسانه اي متصل به بي بي سي ياد شده بود، بطور دستپاچه وارد عمل شد و بدون اشاره به اين مستند مدعي شد كه وزارت اطلاعات ايران قصد دارد اعترافاتي را كه به زور از خبرنگاران بازداشت شده گرفته است،‌به روي آنتن ببرد.
 
اين واكنش شتابزده كه گوياي عمق واهمه ضد انقلاب از انتشار ناگفته هاي شبكه ارتباطي و رسانه اي متصل به بي بي سي است، به سرعت در ساير اجزاي مجازي اين شبكه از جمله جرس نيز بازنشر داده شد.
 
اما اين واهمه و دستپاچگي در حالي است كه هنوز هيچ مرجعي ادعاي پخش اعترافات خبرنگاران بازداشتي در اين مستند را تأييد نكرده است و مشخص نيست چرا اجزاي شبكه همكاران بي بي سي اين اندازه از انتقال تجربيات برخي عوامل فريب خورده نگران هستند و بلافاصله پس از انتشار خبر يك مستند مرتبط با مسائل امنيتي كشور، موضوع را به خود گرفته و مصداق ضرب المثل معروفي شده اند كه چوب را كه بالا بگيري گربه دزده فرار مي كند!
 

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران