دیدبان
دهقان:

حق مردم است بدانند برادر و پسر آقای روحانی چه کار می‌کنند

حق مردم است بدانند برادر و پسر آقای روحانی چه کار می‌کنند

به گزارش دیدبان،محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو  با اشاره به پیشنهاد قالیباف در دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آقای قالیباف در مناظره اعلام کردند که حاضر به اعلام لیست اموال خود به مردم هستند. 

وی اضافه کرد: آقای قالیباف معتقدند مردم باید در جریان اموال مسئولان باشند و اینکه بخواهیم اموال خود را با مهر «خیلی محرمانه» بفرستیم برای مردم کافی نیست. 

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه مردم می‌خواهند نامزدها اموال خود را به آنها نشان بدهند، تصریح کرد: آقای روحانی ضمن پرداختن به این موضوع یعنی اعلام اموال، سپس به شائبه‌هایی که درباره برادرشان مطرح است به صراحت پاسخ دهند، زیرا جامعه منتظر شفاف‌سازی از سوی آقای روحانی است. 

دهقان این سؤال را مطرح کرد که فرزند آقای روحانی چه سمتی در نهاد ریاست‌جمهوری دارد و با کدام اسم در آنجا فعالیت می‌کند؟ 

«حق مردم این است که بدانند برادر و پسر آقای رئیس‌جمهور چه کار می‌کنند؟ در واقع اگر ما با مردم روراست هستیم، باید در همه موارد روراست باشیم»

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف این سؤال را مطرح کرد که چرا آقای روحانی درباره فعالیت‌های اقتصادی برادر خود سکوت کرده است، در واقع پاسخ این سؤال‌ها یک آزمون صداقت برای آقای روحانی و نامزد حامی وی یعنی آقای جهانگیری است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن