دیدبان
یادداشت دکتر فریدون عباسی در خصوص صحبت های روحانی در مناظره دوم

چه کسی با صهیونیست ها و وهابی ها هم صدا و همراه است؟

چه کسی با صهیونیست ها و وهابی ها هم صدا و همراه است؟

به گزارش دیدبان،روحانی در بخشی از مناظره دوم در توهینی به امام خمینی (ره) و نیروهای مسلح گفت: «روی موشک شعار می نویسند تا برجام را به هم بزنند.»

 

این صحبت های روحانی واکنش بسیاری از مسئولین انقلابی کشور را برانگیخت. دکتر فریدون عباسی دانشمند هسته ای و رئیس سابق انرژی هسته ای نیز طی یادداشتی این اقدام روحانی را همراستایی با صهیونیست ها دانسته و نوشته است:

 

« سال ها دشمنان مردم ایران برای از بین بردن تلاش همه جانبه متخصصان دانشمند کشورمان از راههای مختلف اقدام کردند. اقداماتی چون فروش تجهیزات معیوب، مواد صنعتی نامرغوب، استفاده از حملات سایبری و ویروس کامپیوتری، جا سازی مواد منفجره در تجهیزات و انجام عملیات ترکیبی در انفجار این تجهیزات و اقدام عملی در حذف فیزیکی دانشمندان از طریق ترورهائی با شیوه ایجاد رعب در دیگران، نتوانست جلو پیشرفت علمی و فنی کشور را بگیرد. دشمنان سرخورده و دچار شکست شده با استفاده از پیاده نظام خود در داخل کشور و در یک عملیات هماهنگ توانستند با فکر و اقدام عملی عوامل فریب خورده از صهیونیست ها، دستاورد کشور را روغن ریخته خطاب کنند. ماشین سانتریفیوژ که تبلور رشد همه جانبه علمی – فنی کشور است را بعنوان مانع چرخ زندگی مردم معرفی کنند. در راکتور اراک بتون تحقیر ملی بریزند و دلسوزانی که می توانستند مانع اقدامات این ویروس های انسانی شوند را اخراج نمایند.

این مزدوران برای اثبات خوش خدمتی خود به شیطان بزرگ که کدخدای ذهن معلول آن ها است از ترور شخصیت و توهین به بازماندگان از ترور و یا افراد در معرض ترور دست بر نداشتند و در تریبون های عمومی دم از آزادی می زنند. در حالیکه مزورانه به تهدید منتقدان و افرادی که قصد آگاه کردن مردم را داشتند می پردازند و با پرروئی تمام از توافقنامه برجام دیکته شده شیاطین به آن ها بعنوان فتح الفتوح نام می برند.

به راستی همراه صهیونیست ها و وهابی ها، شما و قبیله گمراهتان هستید یا افراد دلسوزی که صادقانه در کشور کار کرده و در حال خدمت هستند؟

برجام مانند سنگی است که دیوانه ای در ازاء دریافت یک شکلات گاز زده، در چاه انداخته و عقلای کشور برای چاره آن و مدیریت آن مجنون لجباز دچار توهم دانائی شده، صبوری کرده و منتظر سپری شدن زمان مناسب هستند.»

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن