دیدبان
قیام دوباره مردم قم/لا حول و لا قوه الا بالله

رئیسی: ایران نقطه امید مستضعفان و محرومان عالم است

 رئیسی: ایران نقطه امید مستضعفان و محرومان عالم است

 

به گزارش دیدبان،رئیسی را باید پُرکارترین کاندیدای ریاست جمهوری قلمداد کرد. او امروز پس از نشستش با جمعی از اهل سنت راهی قم شد و قرار است چندی دیگر در جمع پُرشور قمی‎ها سخن بگوید. اراک نیز مقصد بعدی او خواهد بود تا بعد از نماز مغرب و عشا پذیرای خادم الرضا باشد. استقبال‎های چشمگیر از رئیسی در استان‎ها خود به خوبی گواهی می‎دهد دل‎های مردم به کدامین سو سوق پیدا کرده و قرار است چه حماسه‎ای رقم بخورد. این استقبال‎ها به اذعان فعالان استانی قابل مقایسه با انتخابات‎های قبل نیست.

 

سخنرانی رئیسی قرار است در مصلی بزرگ قدس برگزار شود. او پس از ورود به شهر نقدس قم به زیارت حضرت معصومه رفت و پس از آن دقایقی است که برای سخنرانی در جمع اعضای جامعه مدرسین و علما و فضلای قم حاضر شده است. مصلی مملو از جمعیت است و تا دقایقی دیگر سخنرانی او در بین مردم آغاز می‎شود.

 

در دیدار با علما چهره‎هایی چون آیت‌الله یزدی، آیت الله مقتدایی، آیت الله محمدرضا آشتیانی، مرتضی آقا تهرانی، آیت الله میرباقری و آیت‌الله عباس کعبی حضور دارند.

 

آیت الله میرباقری در این نشست گفت:«انقلاب اسلامی بی تردید جمهوری اسلامی را به ابر قدرت تاثیرگزار تبدیل کرده است. امروز قدرت ما روز به روز در حال افزایش است و روشن است که شاخص های قدرت در دنیا تغییر کرده است.  باید از شاخص‌های قدرت جدید حفاظت کنیم.  اولین ماموریت مدیران جمهوری اسلامی صیانت از این قدرت است.»
 
او افزود:«متاسفانه ضعف در مذاکرات موجب شد تا غرب سیاست‌های جنگ سرد را در پیش بگیرد.» او تأکید کرد:«تیم اقتصادی دولت مستقر به دنبال جهانی‌شدن و هضم ایران در اقتصاد جهانی است. اقتصاد را به گروگان گرفتند تا برجام‌های دیگری را به اجرا در بیاورند. اقتصاد باید از گروگان بحث هسته‌ای بیرون بیاید.» او ادامه داد:«لیبرال‌ها معتقد به شبیخون و تهاجم فرهنگی نیستند و این نگاه باید در میان مسئولان کشور پایان پیدا کند.»
 
او گفت:«برخی قدرت ایران را قبول ندارند و قدرت ما را به تاراج می‌گذارند. نباید اجازه دهیم که این روند ادامه پیدا کند. دشمن طمع کرده که فضا را به قبل از انتخابات بازگرداند.»
 
او ادامه داد:«دولت فعلی به هیچ وجه به مفهوم اصلی اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارد. من فکر می‌کنم چون دولت به دنبال پیوند به تجارت جهانی است عمدا صنایع و کارخانه‌ها را تعطیل می‌کند.»

 

آیت‌الله محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در دیدار علما و اساتید حوزه علمیه قم با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت«از اینکه آقای رئیسی علی رغم میل شخصی در خواست دلسوزان انقلاب برای کاندیداتوری را پذیرفتند تشکر می کنیم.» او افزود:«حسن ادب و تواضع، ثابت قدمی در مسیر ولایت، پاک دستی و دوری از الودگی از ویژگی های سید ابراهیم رئیسی است.»

 

حجت الاسلام رئیسی در دیدار با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وضعیت و شرایط کشور خاص است. بعد از همه افتخارات نظام در دفاع مقدس به برکت خون شهیدان و ایثارگران یکی از مولفه های قدرت حضور جوانان در عرصه های مختلف قدرت است. از مولفه های قدرت در نظام ایمان مردم و جایگاه رهبری و مدیریت عالی کشور است. آنچه سایه جنگ را از سر کشور دور کرده حضور مردم متدین و بابصیرت در صحنه است.

 
او افزود: امروز ایران نقطه امید مستضعفان و محرومان در عالم است. امروز بدون حضور ایران در عرصه های سیاسی امکان هیچ گونه توافقی وجود ندارد.
 
رئیسی تأکید کرد: آسیب های اجتماعی زیبنده نظام نیست. آسیب های اجتماعی اخلاق و پیشرفت کشور را تهدید می کند.
 
او افزود: شرایط اقتصادی امروز سخت شده است و تنها منحصر به جوان جوینده کار نیست بلکه جوان تحصیل کرده نیز کار ندارد. رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و قرار بود اقتصاد در مقابل تکانه‎های اقتصادی مقاوم باشد اما اقدام نشد تا اینکه رهبری قید اقدام و عمل را فرمودند.
 
رئیسی تأکید کرد: امروز بعد از چهارسال از عمر این دولت، می بینیم که چهره زشت فقر بر چهره زیبای فقر سایه افکنده است. در تعامل با دیگران بحثی نیست اما تعاملی عزتمندانه و متناسب با رویکردها و اقتدار نظام. مردم باید احساس کنند که عزتشان در یک قرارداد مورد خدشه قرار نگرفته است. 
 
او گفت: بخش خصوصی باید توانمند شود اما نباید به دلیل خصوصی سازی کارگران بیکار شوند.

 

رئیسی ادامه داد: خام‌فروشی کار ساده‌ای است ولی ما می‌توانیم با ساخت پالایشگاه‌ها کاری کنیم که اشتغال ایجاد شود.

 
او گفت: امروز فضای مجازی زمینه ایجاد شغل در زمینه ساخت نرم افزار دارد.
 
رئیسی تأکید کرد: کشور به یک کار انقلابی و حرکت جهادی نیازمند است، نیروی بیکار در کشور در حال متراکم شدن است. یکی از مشکلات کشور ما تعطیل شدن جهاد سازندگی است ولی متاسفانه جهاد در وزارت کشاورزی ادغام شد؛ دوباره باید با یک جریان انقلابی سازندگی را در شهر و روستا کلید بزنیم.

 

زیارت حضرت معصومه:

 

 

 

 

دیدار با حاج منصور ارضی:

 

 

حضور در جمع علما:

 

 

 

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن