دیدبان

ادعای خلاف واقع روحانی مبنی بر تکمیل واحدهای مسکن مهر، توسط متقاضیان رد شد

ادعای خلاف واقع روحانی مبنی بر تکمیل واحدهای مسکن مهر، توسط متقاضیان رد شد
به گزارش دیدبان، کانال تلگرامی مسکن مهر پردیس در نظرسنجی از مخاطبان خود در خصوص اظهارات روحانی درباره مسکن مهر در مناظره انتخاباتی روز جمعه سوال کرده که 96 درصد آن‌ها با رد اظهارات رئیس جمهور اعلام کردند که واحد مسکن مهر به آن‌ها تحویل داده نشده است!
 
روحانی در بخشی ازصحبت‌های خود راجع به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر گفت: «مسکن مهر با همه اشکالاتی که داشت، این دولت خودش را متعهد دید که این پروژه را تکمیل کند! تقریبا تا پایان دولت یازدهم، مسکن مهر تکمیل می‌شود. البته به غیر از صد و چند هزار مسکن مهری که هیچ داوطلبی ندارد و این واحد‌ها در یک جاهایی ساخته شده که کسی حاضر به خریدن آن‌ها نیست.»
 
این در حالی است که وضعیت زندگی متقاضیان مسکن مهر پردیس به دلیل عدم تحویل واحدهایشان با وجود تکمیل آورده حساب نامناسب است. حتی هستند متقاضیان مسکن مهری که ماه هاست اقساط تسهیلات واحدهای مسکن مهرشان را پرداخت کرده اند، اما  رنگ خانه هایشان را ندیده اند. زیرا که روند تکمیل واحدهای مسکن مهر به خصوص مسکن مهر در پردیس در دولت یازدهم متوقف شده است.
 
نظرسنجی قابل تامل مسکن مهر پردیس!
 
در همین راستا، کانال مسکن مهر پردیس نظرسنجی‌ای را فراهم کرد و از متقاضیان مسکن مهر خواست تا در آن شرکت کنند. تا مشخص شود چند درصد از آن‌ها واحدهایشان را تحویل گرفته‌اند؟
 
 
در این نظرسنجی که ۱۵۱۳ متقاضی شرکت کرده اند، ۹۶ درصد آن‌ها واحدهایشان را تحویل نگرفته و فقط ۴ درصد آن‌ها اظهارات حسن روحانی را مبنی بر تحویل واحدهای مسکن مهر تایید کرده‌اند.
 
گفتنی است رئیس جمهور روز جمعه در نخسیتن مناظره انتخاباتی خود اعلام کرد که تا پایان دولت مسکن مهر تکمیل می‌شود و بیش از صد هزار مسکن مهر هیچ داوطلبی ندارد!
 
 

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن