دیدبان
دبیر کارگروه مد و لباس عنوان کرد

استقبال مردمی از یازدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

استقبال مردمی از یازدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش دیدبان، حمید قبادی با اشاره به اینکه طراحان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان اقلام عفاف و حجاب در یازدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب حضور دارند گفت: در این نمایشگاه کتاب مرجع مد و لباس نیز عرضه و با استقبال بازدید کنندگان مواجه شد.

قبادی گفت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، مد و لباس ایرانی ـ اسلامی مدت ها است کارگروه مد و لباس از فرصت های موجود  بهره برده و در فضاها و مکان هایی که امکان فعالیت وجود دارد اقدام به معرفی دستاوردهای موجود در این حوزه می کند.

وی با بیان اینکه آگاهی و آشنایی مردم و ایجاد زمینه دسترسی آنان به محصولات ایرانی اسلامی از اهداف این کارگروه است گفت: به همین منظور ستاد ساماندهی مد و لباس تلاش می کند در همه رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور فعال داشته باشد.

قبادی افزود: کارگروه مد و لباس با معرفی دستاوردهای طراحان و تولید کنندگان مد و لباس  زمینه ایجاد آشنایی مردم را با محصولات مد و لباس ایرانی ـ اسلامی می کند.

دبیر کارگروه مد و لباس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را مهمترین رویداد فرهنگی کشور دانست و اظهار داشت: به دلیل حضور جمع کثیری از مردم در این نمایشگاه برای حضور اعلام آمادگی کردیم.

وی با اشاره به اینکه سالن ویژه ای در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای برگزاری یازدهمین نمایشگاه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این فرصت، محور ارائه محصولات خود را در زمینه عفاف و حجاب قرار دادیم.

دبیر کارگروه مد و لباس یکی از مشکلات جدی خانواده های ایرانی را عدم اطلاع از مراکز عرضه و دسترسی مناسب به محصولات عفاف و حجاب دانست و خاطر نشان کرد: مراکز عرضه این محصولات هر سال در حال گسترش است.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟