دیدبان

چرا سیاسیون در ایام انتخابات یاد بدحجاب‌ها می‌افتند!

چرا سیاسیون در ایام انتخابات یاد بدحجاب‌ها می‌افتند!

به گزارش دیدبان، جهان نیوز نوشت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری برخی کاندیداها بسیاری از اقداماتشان رنگ و بوی تبلیغاتی می گیرد.

 این در حالیست که برخی کاندیداها و چهره های سیاسی برای جذب قشر خاکستری جامعه عموما اقداماتی را انجام می دهند که قبل از این شاید در شرایط عادی فضای سیاسی حتی حاضر نیستند، اقدام شبیه به آن را تکرار کنند.

 

همچنانکه اقداماتی همانند عکس گرفتن با برخی خانم های کم حجاب و یا بد حجاب دیگر به یک شیوه همیشگی تبلیغاتی چهره های سیاسی برای روزهای و ایامی که می خواهند خود را متفاوت در جامعه نشان بدهند، تبدیل شده است.

 

البته در این میان اقدامات تبلیغی گاه هنجار شکن برخی چهره های سیاسی توسط اطرافیان شان به صورت غیر مستقیم منتشر می شود تا خود چهره سیاسی فایده رسانه ای و تبلیغاتی این اقدام تبلیغی را ببرد و چندان هم در میان قشرهای دیگر جامعه نیز به هنجار شکنی متهم نشود!

 

موضوع مورد اشاره – مساله بد حجابی و یا بی حجابی- جدای از اینکه اصالتا یک موضوع فرهنگی و اجتماعی است و باید در همان چارچوب مورد بررسی قرار داد، ولی ظاهرا توجه سیاسیون به آن بیش از هر کارشناس، یا فعالان فرهنگی و اجتماعی است!

 

هر چند اینهمه دست کاری شدن مسایل فرهنگی و اجتماعی توسط چهره های سیاسی فرصت درمان و تصحیح این مسایل را نه تنها به تاخیر میاندازد بلکه بیشتر عمیق تر می کند.

 

به همین دلیل انتشار برخی تصاویر در صفحه شخصی رئیس جمهور آنهم به صورت مستقیم و نه توسط رسانه های همسو با ایشان این سوال را پیش می آورد که چرا سیاسیون در ایام انتخابات همیشه یاد بدحجاب ها و کم حجاب ها می افتند؟

 

چرا سیاسیون در میان گلچین عکس های منتشر کننده خود با مردم تنها به انتشار چنین عکس های علاقه نشان می دهند؟ مگر غیر از این هست که این گلچین ها تنها بر اساس نوع پوشش برخی هم وطن مان صورت می گیرد؟ به همین دلیل آیا این نوع نگاه با کرامت انسانی افرادی که تنها به خاطر علاقه شخصی با سیاسیون عکس می گیرند همخوانی دارد؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن