دیدبان

با وعده و وعید گره‌ای از مشکلات باز نمی‌شود

با وعده و وعید گره‌ای از مشکلات باز نمی‌شود

به گزارش دیدبان، محمد واحدی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، مردم از شرایط موجود اقتصادی گلایه‌مند هستند، گفت: وضعیت اقتصاد از نظر اشتغال و تولید به گونه‌ای است که دولت در عمل کاری انجام نمی‌دهد و تأکید مقام معظم رهبری بر امر اقتصاد در شعار سال نوعی تذکر بزرگوارانه به دولت بود تا در وضعیت بهبود معیشت مردم به صورت جدی فعال شود.

وی افزود: با صحبت کردن و وعده و شعار دادن گره‌ای از اقتصاد کشور باز نمی‌شود بلکه مردم انتظار دارند که بهبود وضعیت اقتصادی را در عمل ببینند، تورم باید از طریق تولید و اشتغال کاهش یابد.

واحدی ادامه داد: برای تحقق تقویت تولید و اشتغال و بهبود معیشت مردم باید مسئولان به صورت پرتحرک، توانمند و پرانرژی عمل کنند. اینکه صرفاً منتظر بمانیم تا با برجام یا مسائل دیگری جامعه را تسکین دهیم، مشکلات حل نمی‌شود، اینکه چشم به قدرت‌های جهانی داشته باشیم، کار مدیرانی است که توانایی و انرژی لازم برای حل مشکلات را ندارند.

وی با بیان اینکه مدیر فعال، کارآمد و انقلابی از طریق اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را حل می‌کند، اظهار داشت: امسال که سال انتخابات است، باید به کاندیدایی رأی دهیم که برنامه‌هایش را در زمینه تولید و اشتغال مطرح کند و باید کاندیداها را بر همین اساس ارزیابی کنیم؛ اگر کاندیداها می‌خواهند مشکلات کشور را در جلسه با بیگانگان حل کنند و فقط حرف از کاهش تورم بزنند ولی عملاً سفره مردم خالی باشد، باید صراحتاً این مسئله را به مردم بگویند.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن