دیدبان
قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری در گلستان:

پیروزی جریان انقلابی در وحدت و همدلی است

پیروزی جریان انقلابی در وحدت و همدلی است

به گزارش دیدبان، حجتی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: جبهه مردمی انقلاب اسلامی حرکت خوبی برای انسجام‎بخشی نیروهای ارزشی و ولایتمدار است که در سطح کشور انجام گرفته و امیدواریم به توفیقات خوبی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: موضوع انتخابات در برهه‎های مختلف جمهوری اسلامی ایران جزء بزنگاه‎های حساس و مهمی بوده است و در هر دوره‎ای اهمیت خاص خودش را داشته است این دوره نیز از این قضیه مستثنی نیست، مقام معظم رهبری اهمیت شرکت در انتخابات را به خوبی برای مردم تبیین کردند.

* مقام معظم رهبری هیچگاه نگذاشتند که اتفاقی غیر از اراده مردم در انتخابات رخ بدهد

حجتی افزود: نکته جالب‎تری که در فرمایشات مقام معظم رهبری وجود داشت جلوگیری و ایستادگی در برابر تعرض به انتخابات و رای مردم است که ما فقط فتنه 1388 را در ذهن خود داشتیم اما مقام معظم رهبری فرمودند که در سال‎های 1376، 1380، 1384، 1388 و 1392 نیز افرادی بودند که می‎خواستند در مقابل رای مردم قرار بگیرند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری هیچگاه نگذاشتند که اتفاقی غیر از اراده مردم در انتخابات رخ بدهد این مهم را مسئولیت‎پذیری ولایت در قبال امت اسلامی ارزیابی کرد و گفت: حتی اگر به مذاق خیلی افراد این موضوع خوش نیاید اما آنچه را که رای و انتخاب مردم است را مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین از آن حراست کردند و این یکی از افتخارات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت کرده و سخنان مقام معظم رهبری را در انتخاب کاندیدا ملاک عمل قرار دهند، ابراز کرد: در دوره‎های مختلف انتخابات، سلایق مختلفی در دولت‎ها روی کار آمد اما ایستادگی معظم‎له در حراست و صیانت از آرای مردم ارزشمند است که باید وجود ولایت را به عنوان نعمت الهی قدر بدانیم.

*تدین، کارآمدی و انقلابی بودن سه مولفه مهم انتخاب فرد اصلح در انتخابات است

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری در گلستان تدین، کارآمدی و انقلابی بودن را از مهمترین مولفه‎های فرد اصلح در انتخابات دانست و گفت: مردم در انتخاب نامزدها دقت کنند اگر مردم به این شاخصه‎ها توجه کنند افراد کارآمد امورات جامعه را به خوبی پیگیری خواهند کرد مردم باید بدانند که انتخاب آنها مستقیما به وضعیت معیشت، زندگی و عزت و آینده آنها بستگی دارد.

حجتی بیان کرد: ملت نشان دادند اعتماد آمیخته با اعتقاد به مقام معظم رهبری دارند و باید با مدنظر قرار دادن شاخصه‎های مورد تاکید مقام معظم رهبری به فرد اصلح رای دهند.

وی تصریح کرد: بعد از نظر شورای نگهبان هر شخصی که این سه شاخصه را بیشتر از سایر کاندیداها داشت آن فرد اصلح است و باید ملت با بصیرت و دقت نظر پای صندوق‎های رای بروند تا آینده چهار ساله‎ای که همه امورات ما به آن گره خواهد خورد به بهترین شکل رقم بخورد.

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری در گلستان در خصوص شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: این جبهه یک حرکت خوب برای انسجام‎بخشی نیروهای ارزشی و ولایتمدار است که در سطح کشور انجام گرفته و امیدواریم به توفیقات خوبی دست پیدا کند.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن