دیدبان
اکبریان با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب:

سال گذشته نتوانستیم «اقتصاد مقاومتی» را محقق کنیم

سال گذشته نتوانستیم «اقتصاد مقاومتی» را محقق کنیم

به گزارش دیدبان، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام‌گذاری مقام معظم رهبری بر روی سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری‌های سال‌های اخیر نشان دادند که بر روی تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و تعابیر مختلف از آن در نام‌گذاری‌های سال‌ها بیانگر همین نکته است.

وی با یادآوری عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» برای سال گذشته اظهار داشت: اقداماتی توسط دولت و مجلس از سال قبل جهت تحقق جدی‌تر اقتصاد مقاومتی آغاز شد اما برازنده کشور نبود.

اکبریان حمایت از تولید ملی را منشاء مؤثری جهت اشتغال جوانان خواند و گفت: تا اشتغال در کشور توسعه نیابد و بازارهای داخلی اشباع نشود و تولید داخل به سمت صادرات نرود نمی‌توانیم در بازارهای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشیم. 

وی به رکود حاکم و میزان بالای قاچاق در کشور اشاره کرد و افزود: با تداوم روند فعلی کشور با آسیب جدی مواجه خواهد شد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری سال‌ها را تعیین تکلیف برای اولویت بندی خدمت به مردم خواند و گفت: در مجلس به ویژه کمیسیون صنایع خواهیم کوشید سال آینده اقدام مؤثری در جهت رونق تولید ملی و رفع بیکاری در کشور داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند که ما از سال گذشته نیز توجه ویژه به مقوله اقتصاد مقاومتی را در مجلس و کمیسیون اقتصاد در دستور داشتیم اما در حد و اندازه لازم نتوانستیم آن را محقق کنیم که مایه شرمندگی در برابر خون‌هایی است که برای پایندگی نظام اسلامی بر زمین ریخته شده است.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن