دیدبان
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس:

وضعیت اقتصادی کشور قابل قبول نیست

وضعیت اقتصادی کشور قابل قبول نیست

به گزارش دیدبان، از قزوین، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نشست خبری با اعضای جبهه مردمی  نیروهای انقلاب استان قزوین که بعد از ظهر امروز در مسجد الغدیر شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از ماه‌ها قبل در کشور آغاز شده و دلیل شکل‌گیری این جبهه وجود دغدغه نسبت به روند موجود در کشور است و همانند برخی رفتارها، برخوردها و کنش‌ها که نیاز به اصلاح دارد و مطابق فرمایش امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدایی که برای جمهوری اسلامی ایران جان خود را بر کف اخلاص گذاشتند، نیست.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی که باید صورت گیرد و مشکلاتی که در کشور وجود دارد به دولت خاصی ارتباط ندارد، افزود: گام‌هایی که برای انقلاب اسلامی برداشته شد، گام‌های بی‌نظیری است، اما برخی مواقع اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد که باید برای اصلاح آن اقدام شود.

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع و مشکل موجود وضعیت اقتصادی کشور است که این وضع قابل قبول نیست و افرادی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و در مقابل این افراد، کسانی هم هستند که تحت پوشش کمیته امداد بوده و با میانگین 80 هزار تومان دریافتی دارند.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: مشکل اصلی این است، افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند این دریافتی را حق خود می‌دانند که قابل قبول نیست.

منبع: فارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن