دیدبان
لاله افتخاری عنوان کرد:

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» فرا اصولگرایی است

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» فرا اصولگرایی است

به گزارش دیدبان، لاله افتخاری، کارشناس مسائل سیاسی در خصوص تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلابی» در آستانه انتخابات اظهار داشت: مردم شریف ایران تجربه مختلف مدیریت مسئولان، دولت‌ها و مجالس را داشته‌اند. همچنین یک مجموعه از مطالبات مردمی باقی مانده است و متاسفانه در حال حاضر نگاه و رویکرد ها از بالا به پائین است در صورتی که باید نگاه از پائین به بالا در جهت تحقق مطالبات مردم باشد. بنابراین «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به دنبال تحقق مطالبات مردمی و استفاده از دیدگاه‌های مختلف در جهت پیشرفت اهداف نظام است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: این جبهه با هدف همگرایی و هم افزایی بین نیروهای انقلاب تشکیل شده است. نگاه این جبهه از پائین به بالا است و مطالبات مردم را از مسئولین پیگیری خواهد کرد.

افتخاری در ادامه به لزوم تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در شرایط کنونی اشاره و بیان داشت: گروهی از افراد که دلبسته و علاقه‌مند به انقلاب و نظام، دارای توانمندی‌ها و تجربیات موفق هستند، باید در شرایط کنونی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانند برای مطالبات مردم، راهکار مناسب را پیدا و تحقق دهند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» فرا اصولگرایی است، خاطر نشان کرد: این جبهه به معنای واقعی کلمه مردمی است و باید گفت که مردم در این جبهه نقش پررنگی دارند. به همین دلیل است که نخبگانی از همه اقشار، از همه گروه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در این جبهه حضور دارند.

وی با بیان اینکه نگاه این جبهه از پائین به بالا است، گفت: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» راهکارهای مناسبی در ابعاد مختلف، مشکلات مردم و چالش‌های نظام ارائه خواهد کرد زیرا این جبهه نگاهی جدیدی در شرایط کنونی به مسائل و موضوعات مردم و کشور دارد.

افتخاری در خاتمه متذکر شد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند موضوع انقلاب و ضد انقلاب مطرح است. بنابراین هر شخصی که در تعریف انقلابی بودن رهبری می‌گنجد،می تواند زیر چتر این جبهه قرار گیرد. امیدواریم این جبهه منشأ تغییرات فراوانی در ابعاد مختلف شود.

 

منبع: تهران پرس

مرتبط‌ها

با قواره کنونی دولت، هر برنامه‌ای ناموفق است

دولت قانون اقدام متقابل را اجرا کند

دو اشتباه بزرگی که فتنه ۷۸ را بوجود آورد

به جز تحریم‌ ها باز هم چالش‌ اقتصادی داریم

دوکلام حرف حساب با رؤسا

تولید تحت لیسانس نشانۀ خودباختگی است